Vespa 4t 4v stottert 1 x bij vol gas

Divani0102

New Member
Hallo,
Ik heb Sinds kort een 80cc op mij Vespa sprint 4t 4v. Alleen Sind kort stottert hij 1x en en dan rijd die vloeiend door bij vol gas. Heeft iemand een idee hoe dit kan komen? (Heb btw me sproeier ook al gechecked maar dat is het niet).
 
Advertisement - register to remove this

Kleppen zou je een keer na kunnen stellen , dat hij niet tikt wil niets zeggen , kunnen nu iets te krap staan. En als hij het goed doet zonder filter zou je zeggen dat hij met filter iets teveel benz krijgt , de acc pomp heb je af gekoppelt zeg je , dus een sproeiermaatje omlaag helpt misschien.
Maar zou idd eerst de kleppen eens bekijken omdat hij het in het begin wel goed heeft gedaan.
 
Op hoeveel slagen heb je de luchtschroef? Deze zal rond 2,5 slag open moeten met sproeier 84-86.
Verder klopt het wat trabiari zegt en zou ik hetzelfde doen, echter beginnen met de sproeier. Dit is namelijk de makkelijkste stap.
 
Top bedankt ga ermee aan de gang
Post automatically merged:

Hoe ver zou de luchtschroef open moeten staan met sproeier 78? Want die heb ik er momenteel inzitten
Post automatically merged:

Ik heb ook met sproeier 75 gereden nu ree prima maar schokte nog steeds af en toe bij vol gas
 
Last edited:
Back
Top