Vertanding RF skr

Jjs._b

Well-Known Member
Beste mensen,

Ik heb een skr blok gekocht en vroeg mij af wat de reductiefactor is. Ik wil in de toekomst een 172 monteren maar met de std 125 vertanding is dit niet optimaal. Ik heb gekeken bij de carterkap en ik kan de koppeling precies 8 keer draaien om het wiel 1 keer te laten draaien.
Heb ik dan een RF van 8? En is dit standaard of is dit al een speciale vertanding?

Groet,
 
Advertisement - register to remove this

Beste mensen,

Ik heb een skr blok gekocht en vroeg mij af wat de reductiefactor is. Ik wil in de toekomst een 172 monteren maar met de std 125 vertanding is dit niet optimaal. Ik heb gekeken bij de carterkap en ik kan de koppeling precies 8 keer draaien om het wiel 1 keer te laten draaien.
Heb ik dan een RF van 8? En is dit standaard of is dit al een speciale vertanding?

Groet,
De RF van een orginele SKR vertabding is 9.

van een malossi setje 8.3 dacht ik.

ik zou eens een rondje rijden met een 172cc met SM06 uitlaat en een multivar
Post automatically merged:

De RF van een orginele SKR vertabding is 9.

van een malossi setje 8.3 dacht ik.

ik zou eens een rondje rijden met een 172cc met SM06 uitlaat en een multivar
ik heb sinds dit weekend een 14/43 van malossi er onder gezet. verschil is te merken, ik wacht nu alleen voor zwaardere rollen.
 
Last edited:
De RF van een orginele SKR vertabding is 9.

van een malossi setje 8.3 dacht ik.

ik zou eens een rondje rijden met een 172cc met SM06 uitlaat en een multivar
Ik ken niemand met 172cc.

Dan heb ik denk ik zo een malossi set erin, want hij is iets meer dan 8. Zou je met std vertanding beter trekken? En hvl zou de top ongeveer moeten zijn met zo een malossi vertanding
 
en? hoe zijn de prestaties? mijn RF is ongeveer 7.8. Dit is dan toch 180cc vertanding of niet? ik heb namelijk 150cc vertanding liggen hier en dat is 8.6. mijn zip gaat maar 115 gps
ja mijne rijd nu richting de 140 op teller.

wel met orgi runner filter, waardoor sproeier 88 er in zit.
 
Back
Top