Verlichting zip type 3 valt steeds uit

Moonrock187

New Member
Ik heb sinds laats dat mijn verlichting voor en achter soms gewoon uitvalt het remlicht doet het dan wel. En ik krijg het ook niet meer aan. na een tijdje doet hij het opeens weer maar valt daarna snel weer uit. Weet iemand misschien een oplossing of heeft iemand dit probleem ook
 
Advertisement - register to remove this

misschien een simpel antwoord maar kijk of het stekkertje van je verlichting, achter je dashboard, nog goed vastzit en contactmaakt
 
Om bij c.btp aan te haken , zul je alle connectoren vanaf de stator tot je lichtschakelaar , en de draden ( doormeten) na moeten kijken op corrosie , of los contact , dit omdat en de koplamp , en achterlicht uitvallen , moet dus een gezamenlijke toevoer zijn , ook even aan de bedrading rommelen , zoals ook gebeurt tijdens het rijden. En ook eens aan het knopje van je lichtschakelaar rommelen , misschien zit het in de schakelaar
 
Ik weet nog steeds niet wat de precieze bouwjaren zijn van een type3 maar hieronder een schema waar ik van denk dat dit bij jouw scooter past.
Jouw probleem is dus:
  • Een mottige spanningsregelaar.
  • Een los contact in de grijze draad tussen spanningsregelaar en aan- uitschakelaar van de verlichting.
  • Een mottinge aan- uitschakelaar van de verlichting.
  • Of een mottinge connector in dit genoemde circuit.
1706252724988.jpeg
 
De 2 connecties die aansluiten op mijn lamp zijn wel stevig geroest zou het hier door kunnen komen. Ik ga vanmiddag even alles nog een keer controleren op roest en of alles goed vast zit
 
Back
Top