Velgrand Striping

Advertisement - register to remove this

Ja ook voor scooters...het is gewoon een rolletje tape wat je erop plakt. Gewoon te gebruiken voor motoren en scooters...te krijgen bij de halfords/autowinkel. Motip heeft ook van dat spul.
 
NeoGeniX said:
Ja ook voor scooters...het is gewoon een rolletje tape wat je erop plakt. Gewoon te gebruiken voor motoren en scooters...te krijgen bij de halfords/autowinkel.

Dacht ik al , hier paar 100 meter verderop zit een autostyle dealer, die zullen het wel hebben.
 
koop gwoon gekleurd tape en ga aan de slag met de föhn...lichtjes opwarmen en je kan het goed 'verbuigen' over je velg rand...
succes..
ciao!
 
Of je plakt je velgen af en laat het randje vrij.....schuur het op en spuit het in de gewenste kleur.

Klote dat ik geen foto kan plaatsten anders had ik ff mijn resultaat laten zien, kijk anders op mijn avatar.
 
Volgens mij ben ik hier laatst nog n topic tegen gekomen van dergelijke strips, in gewone alswel neon kleuren... ff zoeke

Clickable;


Clickable;
 
Last edited:
denk dat je beter gewoon ff een rolletje fluor tape kan pakken hoor dan dat inne dit maakt..
is vele malen makkelijker en scheelt iedereen veel moeite..
 
normaal.php
 
zijkantlinksx.jpg

Dit is mijn scooter. Uhm die rimstriping is gewoon carstriping van 3M, ben langs veel winkels gegaan maar nergens hadden ze het, tegenwoordig koopt niemand meer carstriping vroeger was dat "in". Uiteindelijk hadden ze nog een rolletje op m'n werk.

Het plakken is makkelijk.. je hoeft het helemaal niet te verwarmen ofzo.. de Hoek van je velg is erg flauw. En omdat dat spul zacht is.. kan je dat gewoon in een rondje plakken. Ik heb het per velg ongeveer in 5 stukken gedaan, omdat je anders een lang stuk hebt dat weer ergens aan vast plakt etc.
 
Maar heb je dan geen hobbeltjes ofzo? Of rekt en krimpt het waardoor het strak blijft?
Lijkt me best een kut werk om het er netjes op te krijgen.. maar vind t er wel cool uitzien =)
 
Viel reuze mee.. was in totaal denk hooguit een uur bezig. van dichtbij zie je dat het niet perfect is.. maar gewoon normaal is het gewoon mooi :)
 
tjah, men pa kan dat ook wel maken.. je snijdt uit folie 2 cirkels om elkaar heen, met een kleine ruimte er tussen. je verwijdert ze en houdt een cirkeltje over.. kan dus ook in elke maat.
 
Back
Top