Veel Mooie Pc Spullen Te Koop! + een mobiele telefoon

Status
Not open for further replies.

Willy

Well-Known Member
Hallo,

Ik verkoop een aantal spullen makkelijk voor de onderdelen en voor het eigen gebruik Hier is het volgende lijstje:

Pc 1: Complete computer
Windows 98 2e editie
Harde schijf inhoud: 13.9 GB
Pentium 2 96 MB ram
Genuine intel
Internet Kaart
Cd 52x
diskette station
De computer is helemaal leeg alleen windows media player enzovoort.
Wel zit er @ home op voor uw internet verbinding.

Pc 2: Complete computer
Deze functioneerd niet meer goed. Je kunt hem aanzetten maar verder gebeurt er niet veel. U kunt hem voor goedkoop laten maken bij de computer winkel.
Het is een pentium 1 computer met windows 95 erop.

Pc 3: Complete computer
met 2 harde schijven
Inhoud harde schijven :8 GB bij elkaar
32 mb ram
Pentium 2
Dit is de beste van de 3 vind ik persoonlijk.
Op deze computer kunt u msnen en internetten. Dit is een perfekte computer ervoor.
Er zit nou Msn 7.0 op. En een goede internet explorer (vrij nieuw)

Losse Spullen:
Toetsebord: Escom toetsenbord met kabel voor nieuwere pc en oudere pc's. Er zit een los kabeltje bij om hem om te vormen voor een nieuwere pc.

Toetsebord: Dit is een toetsenbord voor wat oudere pc's maar u kunt het kabeltje ook hierop aansluiten. Dit toetsebord is bedoelt voor Computer nr 2.

Boxen Set: 2 mooie boxen Vikings vk4-200 met bass en treble regeling. Ook heeft het een 3D regeling voor een mooi effect voor het geluid. Passend op elke Computer

Muis: 1 Microsoft muis Nieuw Model
Muis: 1 oud model muis (kabel geschikt voor oudere en nieuwere computers)
Muis: 1 Nieuwer model LOGITECH Draadloze muis muis + kastje kompleet voor nieuwere modellen.
Video Kaart: Ik weet niet welke videokaart het is maar hij komt uit een windows XP computer en hij functioneerd nog GOED. Hij is natuurlijk niet de nieuwste meer.

Beeldschermen/Monitors:
1 Hele Goeie En mooie Targa met onderzetter en u krijgt een onderzetter erbij om hem van richting te veranderen ook krijgt u beide kabels erbij om hem direkt aan te sluiten.
Diameter Opmeting: 35 CM
Deze monitor past op elke Computer

1 Wat oudere monitor. Maar functioneerd net zo goed als de Targa. Ook hier een onderzetter erbij om hem van richting te veranderen. Ook bijde kabels worden hier erbij gegeven.
Diameter Opmeting: 35 CM
Deze monitor past op elke Computer

Ook krijgt u een kabel erbij voor uw internet verbinding.

Als u deze spullen Allemaal Compleet in 1 keer koopt dan krijg u:
Een Siemens Mobiele Telefoon erbij: Siemens C45 niet het nieuwste model maar altijd handig om te bellen en smsen. De lengte van de Telefoon is 9 CM Dus lekker Klein.

Omdat ik ook van scooters houd zou ik de spullen ook tegen een beta ark willen ruilen. U krijgt dan wel een aanbetaling erbij natuurlijk.
Mijn Richtprijs is ong. 350 euro maar er valt altijd over te praten

Het liefst verkoop ik alles in een keer. Maar ik moet nog even kijken of ik ook iets los verkoop als u een goed bod doet voor 1 van de spullen of alle spullen Is het verkocht aan u!

U kunt voor vragen of uw BOD voor de spullen altijd mailen. Want ik Kijk elke dag wel 3 keer of ik nieuwe mail binnen heb dus ik email u dan zo spoedig mogelijk terug.
PM Sturen kan ook!

Foto's Komen eraan heb nu even geen camera..

M.v.g
Willem C.
 
Advertisement - register to remove this

Status
Not open for further replies.
Back
Top