Veel controle deze maand???

Status
Not open for further replies.

MauSSie

Nrg mc2 |D 0 \/\/ é R
ik weet niet hoe jullie erover denken maar ik vind dat er deze maand (naar wat ik hoor en zie) veel controles zijn door de juten 5 vrienden zijn al gepakt en van meer mensen hoor ik dat ze gepakt zijn, is dat alleen in mijn plaats (ede) of ook andere plaatsen?
 
Advertisement - register to remove this

Hier is eergister Hellevoetsluis van 10 uur sochtends tot 11 uur savonds lang gecontroleerd ( ASO aanpak he :) )
 
ik las in de krant dat er in nederland dit jaar nog 1/3 van het totaal boetes nog uit geschreven moet worden (target van openbaarministerie) nu nog 75000.....:|
 
hier in afoort en omgevingen zijn ze idd ook aardig aan het controleren op brommertjes... wel schraal ma ik heb dr gelukkig niet echt last van
 
hier in dordrecht is het ook al heel erg druk met rollerbank vanaf maandag..elke dag is er wel rollerbank geweest..is gewoon niet normaal meer:S
 
C4rN said:
ik las in de krant dat er in nederland dit jaar nog 1/3 van het totaal boetes nog uit geschreven moet worden (target van openbaarministerie) nu nog 75000.....:|

Ik meen dat het om bijna 17 miljoen euro ging (nu al) dus met 75000 bedoel je het aantal bekeuringen denks ?
 
H.T.V.I said:
Ik meen dat het om bijna 17 miljoen euro ging (nu al) dus met 75000 bedoel je het aantal bekeuringen denks ?

Uit zijn context op te maken, gaat het inderdaad om het anatal boetes.

Als dat euro's waren, dan had de minister zelf boetes komen uitschrijven.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top