[veel foto's] Corvette Fame Valkenburg

Erke

Piaggio Powerrrrr
hier woon ik dus op een steenworp vanaf, ben er zaterdag middag heen geweest. Geweldige auto's, mijn neef was er ook (heeft ook corvette, maybe mag ik binnenkort rijden)

ik was helaas mn digi vergeten, maar heb wel een site met foto's van die meeting gevonden, ik zal ff een paar toppers plaatsen

PICT0012_JPG.jpg


PICT0010_JPG.jpg


PICT0039_JPG.jpg

mijn favoriet hierboven!

PICT0036_JPG.jpg


PICT0044_JPG.jpg


PICT0049_JPG.jpg


PICT0046_JPG.jpg
 
Advertisement - register to remove this

De chevrolet camaro vindt ik zelf mooier als corvette. De corvette sting ray uit 1974 is het mooist
 
Zo dat is een klein kapitaaltje wat daar allemaal staat.
Persoonlijk vind ik die American Racing velgen niet zo mooi staan onder die rooie Vette.

EN op de 1e met zn geel meegespoten trommels :W
 
Jammer dat die eerste foto de neus er niet op staat.
Ik ben benieuwd of dit de 2 e serie is met een enkele koplamp[ (zoals de witte van laurens) of met de ubervette dubbele koplampen.

Van de 2 bovenste tjah bij die stingray zijn de velgen lelijk en de bumperettes (t was geen bumper want die loopt door over de hele breedte) zijn eraf.
De witte mooi maar toch liever de versie met dubbele koplampen.

De mooiste is toch wel een Bel air uit 57 in het donkerzalm met zwart dak....
 
Die gele is er 1tje uit '58 of '59 gok ik zo. Hij heeft dubbele koplampen en nog de ouderwetste kont. Ik zal zo ff m'n broertje vragen die weet het precies...
 
Damn, jammer dat ik dit gemist heb. Ben fotografisch erg actief zeg maar... jammer deze had ik er ook bij gehad willen.
 
Die gele Vette is idd van productie jaar '59
En de witte van '56 als het goed is. En die rode die erbij staat is ws een '65er met een custom grill
 
Back
Top