[V] Nokia 3310/3330

Status
Not open for further replies.
Advertisement - register to remove this

keb hier een Nokia 3310 liggen , is geflashed naar versie 3315, unlocked uiteraard inc laten doos en boekjes , richtprijs 50 inc , alleen de batterij is wat lui.

add me @ msn als je interesse hebt speedfight @home.nl
 
Originally posted by Rick Hofland
keb hier een Nokia 3310 liggen , is geflashed naar versie 3315, unlocked uiteraard inc laten doos en boekjes , richtprijs 50 inc , alleen de batterij is wat lui.

add me @ msn als je interesse hebt speedfight @home.nl

Mja bedankt voor t aanbod, maar voor die prijs kan ik net zo goed een nieuwe halen aangezien dr ook nog eens een andere accu bij moet....en 3315 software geeft geen meer waarde (en aangezien ik dat zelf ook doe.)..
 
Yo ligt hier nog een simlock vrije 3310 met 2originele blauwe frontjes.. telefoon is in topstaat maar de accu is fucked daar moet een nieuwe voor komen.. 20E excl.
 
Yo ligt hier nog een simlock vrije 3310 met 2originele blauwe frontjes.. telefoon is in topstaat maar de accu is fucked daar moet een nieuwe voor komen.. 20E excl.
 
Yo ligt hier nog een simlock vrije 3310 met 2originele blauwe frontjes.. telefoon is in topstaat maar de accu is fucked daar moet een nieuwe voor komen.. 20E excl.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top