Aangeboden UNIEK: speedidfight frame omgelast sub voor Mina hori + Rox voorvork, poly etc!

Status
Not open for further replies.

$peedfre@k

2nd Life Scooters
Goedendag,

Omdat ik er niet meer aan toe kom om af te maken voor customs zet ik het te koop:

* Speedfight frame verlast zodat er een minarelli horizontaal carter onder gehangen kan worden. Het frame is ook ingekort voor gewichtsbesparing (kappen kunnen nog gewoon gemonteerd worden!). Het frame is met compressor parlemoer wit gespoten.

* Voorvork om aerox velg te monteren. Het T-stuk is van een Firefox. Hij is afgedraaid zodat het in een speedfightframe past. Er zitten Aerox poten in het T-stuk geperst. Complete voorvork dus!

Voorvork zit nog op het frame gemonteerd. Het liefste als set weg!

Frame is eerlijk maar ik heb hem laten schorsen.

Prijs = bieden

Hou het redelijk, het was allemaal niet goedkoop en makkelijk voor me... Uniek stukje werk lijkt mij, maar ik hoop dat ik iemand anders er plezier mee kan doen die het af wil maken.

Eventueel heb ik er nog een ingekorte buddy bij + een gepolyesterde achterkap met monoseat erin verwerkt! Mag dan voor een leuke prijs erbij met dichtgemaakte voorkap, zijkapjes geplamuurd (knipperlichten wegewerkt) + de rest originele kappen.

SP_A0060-2.jpg

SP_A0061-2.jpg

SP_A0063-2.jpg

(de achterste)
Fotos-0070.jpg


Kappen + blokstand:
SP_A0028.jpg

SP_A0008.jpg

SP_A0007.jpg

SP_A0013.jpg

Fotos-0195.jpg

Fotos-0191.jpg

Fotos-0188.jpg
 
Advertisement - register to remove this

Status
Not open for further replies.
Back
Top