Uitlaat past niet??!

MFBTH

New Member
Hallo,

Gisteren ben ik lekker voor een goeie op m'n bek gevlogen met de scooter. Erg fijn en zeker aan te raden!
Nu is op mijn Benelli 491 GT één van de twee ophangpunten van de uitlaat gebroken door de klap.
Je zou zeggen:"maak hem toch goed vast aan één punt dan".

Echter heb ik deze scooter pas net en zie ik nu pas hoe de bevestiging bij de uitlaat eruit ziet. De uitlaat zelfs is een Sito Horizontaal voor Minarelli met een rond uiteinde (Hoort dat niet? Jawel dat hoort) (Foto 1). Ik ben zelf geen scooter held, maar kan iemand me het volgende uitleggen: De uitlaat word bevestigd op het blok, maar de uitgang op mijn blok (foto 2) is misvormd meer halfrond.

De uitlaat zelf had een opstaand randje, ik neem aan dat het de bedoeling was dat deze binnen de aansluiting zou vallen voor een nette verbinding, echter is het vrij moeilijk een cirkel in een ovaal-achtig figuur te stoppen (probeer maar is, lukt echt niet).
Hoe kan het zijn dat deze onderdelen niet passen en wat kan ik doen om het wel passend te maken? Tevens is de vraag wat ik het beste kan doen qua bevestiging (omdat ik dus één ophangpunt mis, foto 2).

Heel veel dank voor de persoon(en) die me kunnen helpen!!!

20170929_131725.jpg 20170929_131743.jpg
 
Advertisement - register to remove this

Uitlaat poort voor minarelli met halve maan is gewoon normaal.. Dus als de uitlaat eronder past gewoon erop schroeven..

Alleen de onderste bevestings punt van de cilinder is afgebroken.. Zou er een nieuwe cilinder erop zetten..
 
Back
Top