Uiterlijk vertoon #23

Status
Not open for further replies.
Valt wel mee, zijn nuances :p houd er trouwens eens een non studio foto langs, dan komen de kleuren vanwege de ar coat beter overeen.
 
Dat is dan ook zo, maar er moeten alsnog wel betere te vinden zijn. Maar ook $$$ :)

check

Volgens mij is dit trouwens de eerste Carrera met AR. De vroegere versies hadden het niet.

De nieuwe Planet Ocean is trouwens kicken geworden.

p1040991.jpg
 
Last edited:
Fucked up dat imitatie gedoe. Je gaat toch ook niet rondrijden in een MR2 die op een Ferrari lijkt :p

[ir]http://www.stowa.de/cosmoshop/pix/a/z/anteakskleinesekunde/g/Antea-KS-weiss-3.jpg[/ir]

Lijkt er idd wel behoorlijk op :) Wat is het verhaal hier achter?
 
Achja... Ik had echter dezelfde mening al voordat ik dit ding had hoor. :) Als je zo'n klok echt mooi vindt dan koop je gewoon een echte. Wellicht kan dat niet gelijk de dag erna, dan spaar je er toch voor.. Replica's zijn imo echt gaar, koop dan een klok die er op lijkt van een merk wat wel betaalbaar voor je is.
 
Die mening deel ik. Voldoende leuks te krijgen voor het geld van een (goede) rep.

Lijkt er idd wel behoorlijk op :) Wat is het verhaal hier achter?

Wat voor verhaal zoek je?

stowa.de

Antea
Bauhaus style watches.
Simple and functional.


The first Antea model was created in 1938/40.
Some of the original watches are on display at the STOWA Museum.
Currently, we build them in 3 different sizes.
Our Antea KS with handwinding movement and Antea 365 and 390 with automatic movement.
 
Is er een connectie tussen die 2 merken? Horloges lijken wel erg veel op elkaar.

Als je goed kijkt zijn er uiteraard wel veel verschillen, maar de basis is vrijwel gelijk.
 
Afgezien van de Bauhaus inspiratie is er niet veel connectie. Ze lijken op elkaar maar zijn niet hetzelfde. Beide zijn het merken met een vrij rijke historie.
 
Achja... Ik had echter dezelfde mening al voordat ik dit ding had hoor. :) Als je zo'n klok echt mooi vindt dan koop je gewoon een echte. Wellicht kan dat niet gelijk de dag erna, dan spaar je er toch voor.. Replica's zijn imo echt gaar, koop dan een klok die er op lijkt van een merk wat wel betaalbaar voor je is.

Vind ik onzin, als je horloges nou gewoon tof vind voor de looks dan ga ik toch zeker geen 3k neerleggen voor zo'n apparaat als ik er voor 200 euro eentje heb die op het eerste oog net zo mooi is? Ik respecteer een ieder zijn hobby, mensen die het er wel voor over hebben krijgen van mij een dikke duim. Maar ik heb zat andere dure hobby's en hou er ook van een mooi horloge te dragen. Niets mis mee toch?
 
Dat is dan ook zo, maar er moeten alsnog wel betere te vinden zijn. Maar ook $$$ :)

check

Volgens mij is dit trouwens de eerste Carrera met AR. De vroegere versies hadden het niet.
De mijne was nog niet 1/3e van die prijs, excl verzenden. En dat ding op trusty klopt helemaal niet, hoort een 43mm case te zijn. Ben ervan overtuigd dat dit een top model is :)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top