Twins Tuned Speed NRG

hahah zoiets ja:)
nou ik zou eigenlijk eerst niet meegaan naar best met scooter maar uit eindelijk was een maat van mij zo vriendelijk om zijn ford ka op te oferen 8P hahah bednakt spons :* dus me nrg in de ford ka gevouwen :# en toen naar best gereden.
dus daar aangekomen me nrg uitgeladen in elkaar gezet maar.......
toen stote ik op een probleem :henko: me tankje vergeten :p dus de hele meeting over gelopen om een tankje of nippel en benzineslang te fixen toen had ik een nippel gevonden die maar in een 7.1 fles gedraaid:):)
dus kon ik rijden alleen bij de eerste sprint slipte me kopeling en dat kreeg ik op de meeting niet goed dus maar niet meer gereden ;(
heb wel een paar keer op iemand anders ze scoot gereden:)

maar beter nieuws ik heb dus op de aftermeeting sander gesproken die stuurt zo spoedig mogelijk een koopmans dpr op voor me dus daarna maar weer effe banken -:-

things to do:
dpr in ontvangst nemen
malossi of dynotek rotor bestellen
delta monteren en afstellen
opjoogplaat fixen omdat anders weer me carb uit me spruistuk geslagen wordt en de lucht in geslingerd wordt :L
mischien een keihin regelen
en dan weer banken -:-
en natuurlijk me kappen regelen
 
ja ind als die hond ze nog terug geeft anders heeftie echt een groot probleem :(

ModEDIT: even op je taalgebruik letten aub!
 
Last edited by a moderator:
oh sorry maar ik wordt er echt ageresief van :(:p
maar weer een updatje ik heb een malossi digitronic rotor gefixord meteen er maar effe op geknalt en effe een beetje afgesteld kwqa oppakken enz
maar hij kanlt best hard alleeen het toeren verloop door de kopeling is nog niet echt goed daar dus nog effe wat aan doen

volgende week hoop ik me dpr binnen te krijgen want om een of andere reden was het niet van rekening afgehaald enz.:s

ik heb ook voor de verandering iets aan me kap gedaan er zit nu een strakke lijn in effe een plaat halen en eronder polijesteren en afwerken

en moet ook nog steeds gaten maken voor die verstevigings buizen.
want al me kappen worden een deze weken gespoten op me achterkappen na :p ;)
vanwege luiheid :p
 
u mh weer effe een leuke update :p na een jaartje ofzo :)
ik heb nm op drachten effe een leuke score op de xsh bank neergezet nm :
21,7 pk en 11,5 nm op 0,2 pk evenveel als hendrik
heb die score trouwens neergezet met een team 2000 pijp geleend van bob bedankt daarvoor bob :)
me dpr is nu onderweg als het goed is :p en ik ga waarschijnlijk een leuk caberateurtje kopen maar eerst dat ding laten lopen voor lely.
want op drachten ging ik burnen en toen scheurde me spruitstuk en vloog me carb ong 20 meter verder op :p;)
foto's komen nog
als ik me grafiek heb gescant en weer foto update heb
 
Foto's:

kuit1.jpg


kuit2.jpg
 
Wow, das best een dure burnout geworden dan. Gelukkig kan je er zelf nog wel om lachen! De score is ook niet misselijk trouwens!
 
OMG die carb was wel erg gek:D en nee ik wil hem NIET kopen ;)

Jammer dat die eerste foto te vroeg genomen is... er kwam een beste "rubber wolk" af.. +pippi+

En die ff wat aan het uiterlijk man.. vooral voorvork :X *D

Ik meet jullie wel weer @ Lely :*
 
Mol said:
Wow, das best een dure burnout geworden dan. Gelukkig kan je er zelf nog wel om lachen! De score is ook niet misselijk trouwens!

Best leuk... er gaat weer eens iets stuk... en wie komt dan gelijk weer om het hoekje kijken ? :+

Juist ja :p


Ding zit goed in elkaar, anders zijn dit soort vermogens niet haalbaar. Feli met de score, en succes gewenst op de andere meetings dit Seizoen 8)
 
D.J said:
Best leuk... er gaat weer eens iets stuk... en wie komt dan gelijk weer om het hoekje kijken ? :+

Juist ja :p


Ding zit goed in elkaar, anders zijn dit soort vermogens niet haalbaar. Feli met de score, en succes gewenst op de andere meetings dit Seizoen 8)
:X:X:X
 
Back
Top