streetscraper
Well-Known Member
ok hier komt het dus. ik ga binnekort kijken voor een vervanger van mijn jincheng dax wegens teveel problemen met dat kreng :+ en is te duur om hem helemaal in orde te zetten (heeft slechte grip bij regen --> moet nieuwe banden op, motorblok is eigenlijk crap, kader is crap, barst in stuurhelft en zo voort.
meeste van die problemen zijn gewoon spontaan gekomen :L echt een barslechte kwaliteit (gewoon altijd netjes ze beurten gehad.
nu twijfel ik tussen een :
* nieuwe keeway hurricane
* tweedehands bij de dealer (een yamaha bws/mbk booster)
eerste kost hier in belgie 999 euro gewoon klaar om mee te rijden (zonder verzekering. Zo'n tweedehandsje gaat gemiddeld voor 850-950 weg (van bij de dealer.
wat is dan slimmer :L zelf twijfel ik over de kwaliteit op lange termijn van een "chinees" maar ja..
mijn wensen:
* mogelijkheid om mooi te maken (hoeft niet kant en klaar spul te zijn, zelf verzinnen is ook leuk)
* moet veel kms aankunnen, draait minstens elke week 550 km :X
* moet gewoon tussen de 65 & 80 lopen (teller) en goed optrekken (vooral dat laatste, snelheid boeit me NIET ZOVEEL.
* betrouwbaar (ik onderhoud altijd op tijd, verzorg hem goed)
ik denk heel hard aan een keeway omdat de meeste tweedehandsjes bij de dealer weg al 10-12 k op de klok hebben. Of is het dan zo dat er een pak meer bijkunnen en dat op het einde van de rit de keeway minder lang meegaat?
meeste van die problemen zijn gewoon spontaan gekomen :L echt een barslechte kwaliteit (gewoon altijd netjes ze beurten gehad.
nu twijfel ik tussen een :
* nieuwe keeway hurricane
* tweedehands bij de dealer (een yamaha bws/mbk booster)
eerste kost hier in belgie 999 euro gewoon klaar om mee te rijden (zonder verzekering. Zo'n tweedehandsje gaat gemiddeld voor 850-950 weg (van bij de dealer.
wat is dan slimmer :L zelf twijfel ik over de kwaliteit op lange termijn van een "chinees" maar ja..
mijn wensen:
* mogelijkheid om mooi te maken (hoeft niet kant en klaar spul te zijn, zelf verzinnen is ook leuk)
* moet veel kms aankunnen, draait minstens elke week 550 km :X
* moet gewoon tussen de 65 & 80 lopen (teller) en goed optrekken (vooral dat laatste, snelheid boeit me NIET ZOVEEL.
* betrouwbaar (ik onderhoud altijd op tijd, verzorg hem goed)
ik denk heel hard aan een keeway omdat de meeste tweedehandsjes bij de dealer weg al 10-12 k op de klok hebben. Of is het dan zo dat er een pak meer bijkunnen en dat op het einde van de rit de keeway minder lang meegaat?