ttb sprinters 2011

Beun de haas? mafkees;) Carbon kapjes kopen en één keer onder de acht rijden en je bent de man of niet:)
Ik zou der niet op reageren maar jij bent echt mijn held van de dag:)
 
Last edited:
Beun de haas? mafkees;) Carbon kapjes kopen en één keer onder de acht rijden en je bent de man of niet:)
Ik zou der niet op reageren maar jij bent echt mijn held van de dag:)

Haha dankje. Beun de haas misschien een tikkel overdreven, maar ik vond het wel passend in het kletskoek verhaal wat ik gisteren schreef. je vergeet trouwens naast de kappen de rest van de aanpassingen wat we deze winter hebben gedaan :+ o.a. afgezaagde beenscheeld en getjoende balhoofd +pippi+

Filmpjes zijn van harte welkom overigens. Die mag je om mij wel hier wel dumpen of via PM, maakt niet zoveel uit hoe.
 
Ik had graag gezien dat de NRG nog wat nieuwe onderdelen en een bezoek aan de bank kreeg. Maar jammer genoeg gaat dat hem niet meer worden. Of iemand moet nog een Honda X8RS of een Dell vostro 3500 voor een koopje willen kopen :W
 
is het op jubbega dan moelijk onder de 8 te komen?
ik heb mijn neos wat opgebouwd en wat op straat afgestelt, en we deden de eerste heat meteen een 8,063? en met totaal gewicht rond de 160kilo:O
 
maakt niet zoveel uit waar. onder de 8 komen met een zwaar afgeragt en nooit serieus afgestelt blok is in de regel zowieso wel moeilijk. Gewicht maakt volgens mij niet serieus veel uit om fatsoenlijke tijden te rijden. pas waneer je onder de 7 wilt komen gaat dit pas meer spelen denk ik.
 
Hok zag er wel netjes uit!.
voor mij was het ook een kut dagje omdat hele systeem niet kende,
Ene keer rij je dik 6,6 en dan in een keer 7,2:+
 
hooi mensjes,

Voor de genen die het interesseert, wat wel niet veel zal zijn. Toch een verslagje van Damwoude.

Omdat ik het naar mijn zeggen veels te druk heb voor de scooter, is er niet veel veranderd aan de nrg. enkel de vrijdag avond nog 3g rollen er in gepleurd, snaar geshimt & een nieuwe gashendel & gaskabel.

Met goeie moed naar Damwoude dus, waar de ene catastrofe naar de andere plaatsvond :X. Eerst vliegt onze partytent in barrels, daarna begon de benzine slag te scheuren. Dit opgelost kwamen we er achter dat onze killswitch pleite is :mad: Gelukkig wonen Johannes & Harm een paar straten vanaf de sprint en was een vervangend koortje zo geregeld. Grote dank nogmaals :W

Eenmaal in de wachtrij voor de 1ste heat ging de accu ook nog kaduuk. En aangezien koeling toch voor mietjes is, toch maar een tijd neer gezet.
een denderende 0,3 reactie :eek: en een klasse tijd van 8.1:X

maar goed, nieuwe accu derop. gelijk nieuwe filtert gekauft en voor de 2de keer rijden. wat me gelijk opviel was dat de scooter een stuk minder vel was dan de dag ervoor en in een luie bui was :z. Dit resulteerde in een 7.80 met 0.2 reactie.

Tijd om dus eens serieus met het blok bezig te gaan, en eens de tijd te nemen om het eens "goed" af te stellen. Om hier dus wat serieuzer mee bezig te gaan, ook gelijk besloten om een maatje op genemuiden te laten rijden. 53 kg schoon aan de haak en vast betere reactie tijden dan ik altijd heb :)

complimenten nog aan johannes, voor de run tegen kossen 9||6 erg dikke run
 
Kleine foto update,

Dit weekend gebruik gemaakt om hier en daar paar kleine aanpassingen te doen.
Dit omdat een maatje van me op Genemuiden gaat rijden. zo is het straks voor hem wat makkelijker om dingen in de gaten te houden etc. ook gelijk maar even al het stof eraf geveegt en een paar foto's geschoten :winner:

[ir]http://i56.tinypic.com/11inxxv.jpg[/ir]

[ir]http://i52.tinypic.com/334og90.jpg[/ir]
 
Back
Top