Tomos A35 sneller laten lopen

Jack2406

Well-Known Member
Hallo,

ik heb een Tomos A35 B uit 1993 en ik wil deze graag harder laten lopen, kan iemand mij uitgebreid uitleggen hoe ik dit doe zonder al te veel geld uit te geven
en nog een vraag:
hoe hard kan je je brommer laten lopen, zonder beboet te worden als je op de rollerbank komt?

alvast bedankt
 
Advertisement - register to remove this

kort gezegd , jij weet dat je niet mag opvoeren ,voer jij je brommer op weet je dat je kans hebt daardoor en daarmee gepakt te worden ,en dus boetes eventueel kan krijgen.

40/45 mag een brommer , heb je een vervelende agent ertussen zitten en je brommer loopt 55/60 kan het zijn dat je ook gewoon een bekeuring krijgt..

een A35 kun je simpel sneller maken , achter een kleiner tandwiel en een andere uitlaat of alleen uitlaatbocht eventueel (word dan gelast)

er zijn snelle uitlaten die eruit zien als een std uitlaat maar ook echt snellere uitlaten , met een std look uitlaat zal ie zo'n 60/65 lopen ,met een sneller uitlaat zo''n 70/75
 
Dus een bullet uitlaat doet dus veel goeds, maar hoeveel harder ga ik met een ander tandwiel en een hoeveel tands tandwiel raden jullie me aan? Ik heb er namelijk totaal geen verstand van
 
dat laatste ja..

ik heb het dan ook niet over digitale snelheden oid , gewoon gemiddelde snelheden , op de teller haal je bij een normale A35 wel de 70/75.

maar 65/70 op een autoteller heb ik ook wel meegemaakt met alleen een ander pijpje en tandwiel.

soms moet de sproeier 1 maatje groter.

verder niks.
 
zijn niet hetzelfde!
de euro 2 zet je vast met 2 bouten bij de cilinder en 2 bouten bij het frame
de niet euro 2 zet je vast met 2 bouten bij de cilinder en 1 bout bij het frame. (mijn tomos uit 2006 heeft de euro 2)
 
Back
Top