TJ Piaggio NTT speed 04

Status
Not open for further replies.
hoi,

leuk je gemeet te hebben op harelbeke en nog bedank om mijn scooter te keuren :p

en nog proficiat met je eerste plaats he.

greetz
 
Erg netjes :W. Komt vast wel goed met jullie spulletjes. Veel succes op Genemuiden, zie jullie dan wel.
 
Nog wat meer foto's:
normal_meetingdforce_290806_niels-0040.jpg

tjracerva7.jpg

tjracer2or8.jpg

tjfinalestartfj7.jpg

timmehopdeterugwegvandegewonnenfinalewk6.jpg

Nogmaals bedankt dat je een duwtje gaf :*
timmehendebekergp5.jpg

timmehkickopbekersmw9.jpg

meetingdforce_290806_niels-0038.jpg

meetingdforce_290806_niels-0033.jpg

meetingdforce_290806_niels-0034.jpg

Check het handje O-)
meetingdforce_290806_jorrit-0037.jpg
 
eey jongens gefeliciteerd.:winner: alweer een eerste plek misschien toch maar een trofeen kast aan gaan schaffen.

Timmeh jah dat was idd een heerlijk handje :p

tot zaterdag
 
Idd Tinne.

Maar even een mededeling van minder toffe Aard.

Twan heeft dinsdag een scooterongeluk gehad. Hij ligt momenteel nog in het ziekenhuis en wat ik begrepen heb ligt zijn knie in puin en heeft hij zijn sleutelbeen gebroken dus voorlopig zal er niet veel activiteit zijn. Ik word gebeld zodra er een wijziging is en dan laat ik het hier even weten.

Het is dus niet KEI ernstig. Hij leeft is niet in levensgevaar geweest en heeft dus alleen zijn lijf kapot.
 
Wens twan beterschap



MSSH said:
Idd Tinne.

Maar even een mededeling van minder toffe Aard.

Twan heeft dinsdag een scooterongeluk gehad. Hij ligt momenteel nog in het ziekenhuis en wat ik begrepen heb ligt zijn knie in puin en heeft hij zijn sleutelbeen gebroken dus voorlopig zal er niet veel activiteit zijn. Ik word gebeld zodra er een wijziging is en dan laat ik het hier even weten.

Het is dus niet KEI ernstig. Hij leeft is niet in levensgevaar geweest en heeft dus alleen zijn lijf kapot.
 
Ff voor de duidelijkheid. Niet met de sprinter, maar met zijn straatscooter en de precieze toedracht van het ongeluk is mij ook onbekend, maar zal vermeld worden zodra ik meer weet.
 
Is bale voor jullie.. mja wens twan mar beterschap en t komt laatste tijd veel voor dat er ongelukkin idd voorkomen :X
 
Tim , wens Twan beterschap van mij . Erg klote dat hij een ongeluk gehad heeft . Hopelijk komt hij er snel weer bovenop :).
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top