TJ Piaggio NTT speed 04

Status
Not open for further replies.
Zo jongens .

Ik kick dit topic niet voor niks natuurlijk . De mannen van TJ verdienen het gewoon om de lucht in geprezen te worden nadat er veel mensen nogal negatief uit de hoek kwamen over hun ( waaronder ik , daar ben ik eerlijk in ) . Tim heeft gister op Eindhoven even een zeer nette tijd neergezet met de ntt ( of je het zo nog kan noemen is een 2e :D ) van 6,87 . Ik vind het echt heel netjes , dat jullie dit voorelkaar hebben gekregen zonder ook maar 1 x te banken en puur op gevoel af te stellen .

Jullie zijn goed bezig mannen en ik ben benieuwd wat komend jaar voor jullie gaat brengen .
 
met de 80+ speed toch ?

zag em al voorbij komen een paar keer maar helemaal vergeten een praatje te maken :D

netjes hoor jongens!!!
 
Sow Dennis naais van je.

Ik express niet kicken omdat ja weet ik eigenlijk niet. Idd is Eindhoven voor ons zeer goed verlopen de NTT loopt het hele seizoen al gewoon als een tierelier en Eindhoven is idd gewoon even de bekroning op een hard seizoen werken voor Twan en mij.

Tijdens de winterstop staan er nog wel wat dingen op de agenda voor deze NTT, maar in grote lijnen blijft die zoals die is, hij is snel en dat houden we zo.
Verder is onze testbank nu 4 dagen officieel af (Nou ja er kan een scooter op en de rol draait mee, we kunnen remmen, maar de software is nog niet ingeregeld) en zal het werk aan de 90 beginnen, hopen dat ik daarmee volgend jaar aan de start verschijn en eens laat zien wat dat ding kan.

Hieronder een verslagje van de dag dat elders ook al staat:
Eindhoven was een mooie meeting.
Heb de 2 hiervoor moeten missen omdat ik met een poot in het gips zat.
Ik had mezelf beloofd dit seizoen een tijd onder de 7 te rijden, maar helaas liep de 90cc waarmee ik dit seizoen zou rijden niet en hebben we daar ook geen tijd meer voor gehad dit seizoen. Dus was ik genoodzaakt om me te vermaken met de 70cc van Twan. Had die tijd onder de 7 eigenlijk wel een beetje opgegeven.

Maar ik kom aan op Eindhoven en Twan meld me dat de 70 zeer lekker loopt. Goed ik een eerste run maken daar kwam een 7.21 uit met slechte reactie, balen. Maar de voorband was erg slap (1.3 bar ) en de rem liep aan. Dat even gefixt en hopla een 7.12 maar weer met hele slechte reactie. Nou goed nog maar een keer dan 7.01 kwam daaruit met matige reactie. Dat kan niet dacht ik normaal rij ik gewoon snel weg. Wat bleek nou ik had een beetje wheelspin, ok dan maar wat langer burnen dacht ik. Ik zet een flinke burn en vlam goed weg en BAM 6.87 met een reactie van 0.12 en een eindsnelheid van 118.xx. Oftewel WHOOOT ik was door het dolle heen. Nog steeds was ik niet 100% tevreden over mijn reactie, maar ja met zo'n tijd mag dat dan weer wel vond ik zelf.

Uiteindelijk de omloop gehaald en daar uitgeschakeld met een slechte start en een tijd van 7.12. Uiteindelijk ben ik 6e geworden deze race, niet slecht tussen de blauwe petten vind ik zelf .

Daarna nog ff blijven hangen in het rennerskwartier kon ik mooi de finales uit een mooie hoek kijken. En toen kwam Titus zijn sprintframe die kregen ze niet meer aangekickt. Stress alom dus ik kijken of het mij lukte, maar ook ik kreeg hem niet aan de gang het kickstart gedeelte was heel ver heen. Uiteindelijk heb ik hem samen met Sander aan weten te rennen en waren we precies op tijd om nog te mogen rijden. Sander mad-respect dat je na al die stress gewoon nog ff een reactie van 0.02 hebt en een dikke tijd neerzet die je een welverdiende 3e plaats oplevert.

Tenslotte Manfred nog aangespoort om een dikke burn bij de competitie te zetten (mooi rondje kerel). En ::Michel:: ik denk wel 8 keer aangespoord om door te gaan, kapotte uitlaat ach ja daar ging die weer. Accu op, geen probleem ik er ff snel een accu'tje inschroeven en daar ging die weer. PRACHTIG en die beker die is welverdiend.

Mensen en dan vooral Organistie bedankt voor dit prachtige seizoen en ik hoop jullie volgend jaar weer te spreken en te zien en te dollen.
 
lekkere tijd gereden idd!

Wel grappig, je kwam voorbij gerent met de ntt ik riep je en je keek zo om en liep door, keek daarna nog een x om en d8 HUH wie is dat nou weer ;) hahaha..

Suc6 verder met de 90cc volgend seizoen ;)
 
Bedankt allemaal voor de reacties. Afgelopen seizoen is er veel gebeurt prive e.d., heb dus niet echt topic bijgehouden. Zal binnenkort alles even wat bijwerken, zoals tim vermelde gaat er nog een en ander veranderen van de winter.

Ook gaan we flink aan slag met 90cc, weet nu waar het probleem zit. Hier zal wel een nieuw topic over komen ipv de oude rommelige

Heb hier nog 2 foto's van eindhoven, tim reed met nummer 134:

ehv.jpg


Hier tim op scooter in wachtrij, zijn ondertussen veel dingen aan verandert.

tim.jpg
 
Eey Tim en Twan zeer veel respect voor jullie wat jullie doen tussen al die 2f4r.
Volgend jaar zal het harder moeten maar ook zeker gaan nu jullie eigen bank hebben waar we zeker veel lol+ralf+ gaan beleven.
Plus dat er veel gaat veranderen aan de ntt maar dat zien ze allemaal volgend jaar wel.

super en op die tijden mag je trots zijn TIMMEH:winner:
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top