TheorieExamen zonder nummer?

Status
Not open for further replies.

Topgear

Well-Known Member
Hey,

ik kan pas over 3 weken theorie examen doen voor de bromfiets... Erg lang, wil het gewoon veel sneller in huis hebben. Nu hoorde ik dat je (liefst in de ochtend) ook gewoon naar een CBR kunt gaan zonder reservering, reserve nummer trekken en hopen op een leeg plekje? Heeft iemand daar ervaring mee, is het echt een uitzondering dat je ertussen kan of...?

Hoi!
 
Advertisement - register to remove this

Gewoon voor de deur staan als ze open gaan, toen voor de 2e keer op ging waren er 6 of 7 uitvallers. Grote kans dat je dus mee kan doen.
 
indd, gewoon op een woensdag ochtend ofso daar gaan zitten en inschrijven al extra kandidaat. 9 van de 10 keer kan je gewoon aanschuiven:)
 
vallen altijd wel mensen uit :)
ik ben zelf ook reserver gaan zitten.. en bij mij vielen er toen 19 uit..
dat is wel extreem maar meestal vallen er wel een stuk of 5/10 uit..

maar ga wel optijd naar het cbr :) anders zijn er veel voor je
 
Hee bedankt jongens! Weten jullie hoelaat ze open gaan? Kan het niet vinden op internet. Bedankt voor de nuttige info!
 
ff checken op http://www.cbr.nl, of het contact nummer bellen.

Plan sowieso die datum over 3 weken in via een rijschool ofzo, mocht je hem voor die tijd halen, kan je het altijd nog annuleren. Zoniet, staat die datum in ieder geval vast.

Als reserve maak je wel redelijk veel kans dat je mee kan doen, zorgen dat je vooraan op de reservelijst staat.
 
Ik las op internet ergens dat het CBR 8 uur open gaat. Zorg gewoon dat ik er kwart voor 8 voor de deur sta woensdag ochtend.

Een reservering heb ik ook al gemaakt voor over 2,5 week. Maargoed liever sneller! Ik laat woensdag wel ff weten wat ik er al dan niet van gebakken heb.

Dankje.
 
Hmm die in Dordrecht is alleen op dinsdag en donderdag open. Ff bellen morgen wat die in Rotterdam doet. Zijn er trouwens elke dag dat ze open zijn voor bromfietstheorie, de hele dag examens? Niet dat ik met opening voor de deur sta en dat het eerste examen pas om 2 uur ofzo begint. Moet het ff tussendoor m'n colleges plannen.
 
Weet niet of het overal is, maar bij ons doen ze geloof ik nu helemaal niet meer aan reserve....

Ook kan je niet meer via die telefoon boeken, maar moet het online ....
 
Heb plannen voor vrijdag middag. Ik laat het resultaat wel even weten. Vandaag trouwens de Zip Snor opgehaald bij de dealer. Superding!
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top