T.F.L Xtreme Styling Gold Black & White

Status
Not open for further replies.
TFL6 said:
Ik heb een race ontsteking gevonden op www.scooter-attack.com en dan
moet je naar shop gaan, maar als ij naar een goede scooterzaak gaat en je vraagt naar een begrenzer of onsteking voor je scooter zouden ze je misschien ook kunnen helpen.

Stond bij mij op de blok, er stond daar 89 dat is de bouwjaar en een kennis werkt bij de officeel bedrijf van peugeot scooters en heeft via me frame nummer gekeken wat voor type het was en bouwjaar.


De onderkant van de buis bij de rode cirkel zit de frame nummer.
suc6

Edit: Bij mij komt er een andere cilinder op van een peugoet Speedfight of peugeot trekker 50 en koop daarbij gelijk een goede krukas ivm krukas lengte en de onsteking maar er zijn tering weinig onderdelen verkrijgbaar voor de sc50 dus vandaar dat ik bij andere types scooter zoek misschien dat ij dat ook moet doen.
ik kijk ook wel bij andere scooters maarja ik ben geen miljonair dus ik kan niet alles kopen om er dan achter te komen dat het niet past
en ik wist dat het framenummer daar ergens moest zitten onder de scooter maar ik wist niet waar en ik dacht jij kan je frame gewoon ff zo leggen als je wil en dus alles zien en bedankt voor het zeggen waar hij staat
 
heel appart ding ! doet me gelijk denken aan een van die achterlijk verlaagde & snelle japanse sprintertjes , maar vind het ook fijn dat je hem 'gewoon' weer restaureerd :D

suc6 ermee iig !
 
Exteem_Malaguti said:
velgen zijn netjes geworden, net zoals je motorblokje. Alleen het model scooter zou niet mijn keuze geweest zijn.
Ach iedereen zijn ding ;)

Speedyrules said:
heel appart ding ! doet me gelijk denken aan een van die achterlijk verlaagde & snelle japanse sprintertjes , maar vind het ook fijn dat je hem 'gewoon' weer restaureerd :D

suc6 ermee iig !
Haha de vorige eigenaar racede nog met de scooter en had hem kapot gereden en daarna in een hoekje gezet.
 
Update 22-9-2006


Nou, ik begin bij me verrotte voorvork.


En daarom is ie verrot


OMG


Maar toen heb ik met veel moeite een 2de handse voorvork gekocht.


Maar dan heb ik het voorvork gestraald en gespoten in primer.


En opeens was ie wit :p


En dan zit me velg in de voorvork om te kijken hoe dat staat.


Zoals je ziet een zit er een mooie bandje om me velg heen en een vette ventiel dop


En heb de busje gestraald en geverft.

Ik heb vandaag een racestuur besteld en hopelijk past ie ook op mijn stuur.
 
AAH fuck :(

Moet ik effe nakijken maar denk dat de band verkeerd zit.:(

Bedankt BojT dat je het zegt want ik zag het niet.
 
Vergelijk deze 2 foto's eens. Achtervelg gaan de spaken anders als bij het voorwiel nu, vandaar dat ik dacht dat voorvelg er verkeerd in hangt....

dsc02059rj0.jpg

dsc01981yr5.jpg
 
Ik laat het wel weten of het nu de band is die verkeerd zit of de velg;)

me scooter is voor straatgebruik maar ik wil eerst me scooter aan het rijden hebben en dan wil ik een 2de handse blok kopen en die lekker opvoeren
met een goede nieuwe cilinder enzo en ik heb nou toch geen geld meer voor onderdelen.
 
Update 28-9-2006

Nou schiet niet echt op met me scooter (diepe zucht) maar heb een aantal kleine
dingen gedaan.


Zoals een ongelooflijk duur race stuur kopen. :00001594:


TNT


Me kleine verzameling aan nieuwe onderdelen.


Heb me vario erop gedaan en me orginele spruitstuk en carb.


Me oude orginele carb omdat me stage6 spruitstuk niet binnen is.


Maar heb die dus geparelstraald en de doffe onderdelen zijn alleen gestraald


En me keering die niet verder erin wilt ?????? :00000109:
 
Last edited:
Update 3-10-2006

Mijn scooter kan eindelijk op zijn eigen wielen staan :00000180:





Me voorwiel zit er nu goed (goede draairichting) maar me wiel loopt tegen me
zijkant van me voorvork dus dat moet ik effe fixen.
Ik weet nou ook me kleurencombi (binnenkappen blackchrome en buiten kappen goud met witte airbrush)
en heb in me gedachten wat ik kwa vorm wil maken met polyester maar ik heb geen geld en polyester is al zo duur.
 
hey ik heb die snelle cdi gekocht maar mijne gaat nogsteeds 50 maar mischien komt het omdat hij immitatie kwaliteit is
en slim plan van je om je band om te draaien(moet ik ook nog doen)want ik ben daardoor onderuit geschoven ik had speciaale banden voor extra grip en snelle waterafvoer maar ik had hem verkeerdom
 
Ziet er goed en netjes uit!! :W

Alleen als je alles zo netjes spuit vind ik wel dat je wat moet polyesteren.. voor paar tientjes ken je leuke dingen ermee doen ;)

Succes verders :)
 
extreem lelijke scooter 8P

maar wel mooi werk qua frame, velgen, blok etc!

ziet er goed uit..

Wist trouwens niet eens dat deze scooter bestond 8P

Ik hoop dat je er wat moois van maakt :D
succes
 
gabber said:
hey ik heb die snelle cdi gekocht maar mijne gaat nogsteeds 50 maar mischien komt het omdat hij immitatie kwaliteit is
en slim plan van je om je band om te draaien(moet ik ook nog doen)want ik ben daardoor onderuit geschoven ik had speciaale banden voor extra grip en snelle waterafvoer maar ik had hem verkeerdom
Kan ook een fout zijn van de fabriek en anders vraag je je geld terug.

Vincent.. said:
Ziet er goed en netjes uit!! :W

Alleen als je alles zo netjes spuit vind ik wel dat je wat moet polyesteren.. voor paar tientjes ken je leuke dingen ermee doen ;)

Succes verders :)
Ow kerl in de laatste update staat dit geschreven
Ik weet nou ook me kleurencombi (binnenkappen blackchrome en buiten kappen goud met witte airbrush)
en heb in me gedachten wat ik kwa vorm wil maken met polyester maar ik heb geen geld en polyester is al zo duur.

unkie said:
extreem lelijke scooter 8P

maar wel mooi werk qua frame, velgen, blok etc!

ziet er goed uit..

Wist trouwens niet eens dat deze scooter bestond 8P

Ik hoop dat je er wat moois van maakt :D
succes
idd kan beter zonder kappen rijden ziet ie er veel beter uit maar ik ga toveren
met de kappen :p en dat zal echt extreem vet worden
 
ik wil ook gaan polysteren maar ik weet niet echt waar ik het weg moet halen want ik heb geen vervoer en me ouders werken
en waarvan is dat stuurtje voor welk type scooter want ik wil ook een ander stuurtje maar ik wil wel zeker zijn dat het past
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top