"T³" 2Fast NOS sprinter

maarten kan tegenwoordig ook al een cilinder monteren, dat was een half jaar geleden wel anders :D

als je bij marco komt boeken kom ik je wel ff meeten :W
 
maarten kan tegenwoordig ook al een cilinder monteren, dat was een half jaar geleden wel anders :D

als je bij marco komt boeken kom ik je wel ff meeten :W


Maarten cill monteren :W heeft marco er dan wel eerst met ze piemel ingezeten
bart laat je het wel wete als je gaat banke :#

latur .. })
 
@ Robert: Prutser, tis een KOSO32 spruitstuk:+

De rest ook bedankt, vandaag idd ook nog tussen door 19 jaar geworden :7

Verder is die zippaa helemaal klaar, alleen benzine & water er in en er kan weer geknald worden-:-
 
Fopje.. mocht van jou nooit aan iemand vertellen waarmee je altijd reed :*
O-)

Gister nog even met Bas snel wat benzine er in gegooid, en paar keer getrapt. Alleen een enorme knal uit de uitlaat, meer deed het nog niet :|

Ik dacht meteen dat het probleem hem dus in de onsteking zou zitten van wege de knal uit de auspuf maar die staat 100% goed ;( Vanavond/morgen maar even verder kijken wat het probleem is.
 
O-)

Gister nog even met Bas snel wat benzine er in gegooid, en paar keer getrapt. Alleen een enorme knal uit de uitlaat, meer deed het nog niet :|

Ik dacht meteen dat het probleem hem dus in de onsteking zou zitten van wege de knal uit de auspuf maar die staat 100% goed ;( Vanavond/morgen maar even verder kijken wat het probleem is.



Goh dat klinkt bekend in de oren. OF je massa is niet goed of je cdi/bobine/stator is kapot. Bij mij was het de stator.

Verder ziet het er wreed uit en tof dat je hem nog ff laat lopen.
 
Back
Top