Stickerboek per SMS !

We gaan het over een compleet nieuwe boeg gooien... !
Voortaan - let op - is het mogelijk om vanuit het stickerboek per SMS te bestellen !!!

Hoe werkt het ???
* Er is wel een verschil met de GoFast/Yasuni/Skullcandy/St.net/Stage6/Sb.net stickeractie. Bij een sms bestelling van de actie krijg je twee stickers per bestelling, aangezien alle merken met ST.net te maken hebben. Bij deze actie is het één sticker per SMS ! (1,5 Euro per bestelling inclusief verzending)

SMS sticker (spatie) nummer van het stickerboek (ook inclusief streepje of a/b/c toevoeging) + gewenste kleur + volledige naam + volledig adres naar 3434 (NL) of 7780 (B)

Kleuren:
zwart, zilver, wit, geel, rood, paars, goud, blauw, lichtblauw, groen, donker oranje, licht oranje, fluor groen, fluor geel en fluor roze


De afmetingen zijn wat max in een gewone envelop past.
Dus bij lange stickers max. 20cm, hoge en brede stickers max. 11 cm hoog. Helaas kan ik niet bij elke afbeelding de afmetingen erbij zetten, maar het is altijd binnen verhouding !

Er is maar één manier mogelijk om afmetingen door te geven:
- vermeld achter de kleur meteen de maximale BREEDTE in mm
dus bijv. zwart120 (voor 12cm breed)
- deze breedte mag niet meer zijn als 200mm, dus 20cm breed


Alle informatie en het stickerboek is nu veel overzichtelijker te vinden op st.net zelf :

http://www.scootertuning.net/stickers_tweewielertuningparts.php

Kosten per bestelling is 1,5 Euro
Na ontvangst van alle gegevens per sms worden de stickers per post verzonden en krijg je ze thuisbezorgd. (voor België duurt verzending ongeveer een week)

OPGELET VOOR PROXIMUS GEBRUIKERS...
!!! Alleen voor proximus wordt 3 Euro aangerekend !!!



Nog ontbrekende merken of logo's ? Post ze even hieronder.

PS: aub geen onzin in de replys want anders gaat ie even snel weer dicht !!!
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Ik heb afgelopen dagen flink problemen gehad met de mail waar de stickerbestellingen binnenkomen. Hopelijk heb ik niemand gemist en is alles nu op de post !

Over 5 werkdagen je bestelling van deze week niet ontvangen (NL dan), mail even met je naam + woonplaats en datum van bestelling, dan kan ik het zo nakijken !
 
Last edited:
Is het ook mogelijk om zoiets te laten maken bij jouw ? :p
(Zelf even snel gemaakt in Photoshop...)

emhaerlogobx7.jpg
 
SMS sticker (spatie) nummer van het stickerboek (ook inclusief streepje of a/b/c toevoeging) + gewenste kleur + volledige naam + volledig adres naar 3434 (NL) of 7780 (B)

Ik heb 2* stickers besteld van XSH, maar is dit een probleem dat ik ook effectief in men sms in het begin SMS erbij gezet heb????

Groetjes,
 
Ik heb het opnieuw gedaan, nu heb ik één besteld met men nickname, daarvan heb ik een bevestigings-sms gekregen, daarna heb ik opnieuw de XSH stickers geprobeerd en ik heb alles nu 100% goed getypt, maar daarvan krijg ik geen bevestiging...
 
mooi joh die site! overzichtelijk en elke mongool zal met die uitleg wel snappen hoe het werkt :p

is er trouwens een beste manier om de sticker van het vel af te krijgen? mijn stickers (aantal weken/maanden?) oud, krijg ik er alleen af met papier aan de sticker, dus plakken niet meer..
 
Mijn stickers ookweer mega snel binnen, tochnog een leuk presentje voor mn grietje. (ze kreeg 2 playboybunny's)

Echt een goede service, als je dinsdagnacht (02:00) bedenkt dat je donderdag nog wat leuks aan je vriendin wil geven, kan je dat gewoon smsen en heb je ze die donderdag vroeg in huis, perfect dus!

Ikzal nog wat fototjes maken, kan ik die hier wel even posten :)
 
handig dat je even gewoon erbij zet wat je wil. Wat ik hieruit opmaak is dat je graag ABT stickers wil kunnen bestellen...

Dat kan, met de code
sticker abt + kleur + gewenste grootte + volledige naam en adres

zenden naar 3434 (NL) of 7780 (B)

(het originele ABTuning logo heb ik)
 
mooi joh die site! overzichtelijk en elke mongool zal met die uitleg wel snappen hoe het werkt :p

is er trouwens een beste manier om de sticker van het vel af te krijgen? mijn stickers (aantal weken/maanden?) oud, krijg ik er alleen af met papier aan de sticker, dus plakken niet meer..

Voorzichtig met een mesje de 'backing' (papier met silicone) er af pulken. dit kan wel eens gebeuren als tijdens het snijden iets te diep gesneden is.
 
even stickers voor half zwolle besteld :+
abbo verloopt en stond nog wel wat centjes op :p

Dan gun ik jullie het geld liever natuurlijk :W
 
Last edited:
Back
Top