:: Stel Nu , Je Wint 10.000.000 Euro ! ::

met 10 mil

pfffffffff
k wil der nie overdenken zelfs
deel naar arme landen je weet et wel.
naja eigen club beginnen.
wa leuke autotjes kopen.
geld uitdelen aan wa daklozen(tja toch geld zat)
leuk huisje kopen.
er bij lopen als een P.I.M.P.
tja en wa er nog meer is week nie leuk motortje ofzo
 
-Rijbewijs halen
-Leuke auto kopen
-Desnoods weg uit dit land
-En leuk huis kopen met een landgoed
-Eigen bedrijf beginnen
-Crossbaan in de achtertuin
-Zwembad
-Rest rente van trekken.
 
BlackRunner said:
Owja en een Alienware computer :W

Hard Drive: 74 GB Western Digital Raptor Serial ATA 10,000 rpm w/ 8MB Cache - Quantity 1
Hard Drive Two: 74 GB Western Digital Raptor Serial ATA 10,000 rpm w/ 8MB

En daar zit je dan met je 4k pc en 140 gb hdd :D

ram er dan meteen 1 terabyte in :*

Owh ja, en als ik velle money had zou ik zo`n piaggio 3 wieler kopen 8)

50furgone_stillretro.jpg


hoe vet is dat 8)
 
- Rijbewijs halen :p
- Eigen bedrijf beginnen. inversteren hierin.
- Paar mooie porsche's
- Oude MK 1 opknappen/laten opknappen.
- Eigen stuk land kopen + huis laten bouwen (zwembad incl.)
- Quad om over me terrein te scheuren.
- Te veel t-shirt's, polo's, broeken en schoenen halen.
- Super strak interieur. Dus de mooiste lederen banken stoelen, flatscreens enz.

zal nog wel wat vergeten zijn, maar dat merk je wel als je het mist in huis:p.
 
crazybond700 said:
leuk dat er in de topic titel staat 10 milioen en de rest wat anders:p

Maja wat doe je der mee?:

lol nu je het zegt :p neem maar 10 miljard als ik hier al die dinge zie en hoor :p
 
Heineken said:
In het geval van 10 Miljoen: Studie afmaken (misschien nog een jaartje langer over doen dan, lekker rustig aan :p ) en een auto kopen (Honda s2000 + pretspul) motorrijbewijs halen en een leuke motor uiteraard. Verder leuk appartement hier in Haarlem, 2 of 3 garageboxen erbij.. Owja, en nog een s2000 voor men moeder, die vind zo'n ding ook erg leuk :D

Rest van het geld op de bank, en gewoon gaan werken na de studie, 10 miljoen kun je niet echt je hele leven een luxe leventje leiden... Bovendien zou ik alleen al gaan werken om verveling te voorkomen :p

In het geval van 10 MIJARD zou ik wel wat meer kopen... Naast de s2000 nog een NSX, een A8, en een nieuwe Rolls.. En dan een flink huis, niet achterlijk groot met enorm landgoed want dat heb ik niet nodig, maar een stadsvilla ofzo. Zo'n flinke vrijstaande in het centrum van Haarlem bijvoorbeeld :p Ook nog een huis in frankrijk uiteraard.. en een hoop motorische speeltje zoals motoren (minimaal 2) bootje (speedboot en leuk cruiseding en een zeiljacht :~ ) en een jetski, want die dingen zijn de bom 8)

Owja, en een huisje in de franse alpen, dan kan ik 4 a 5 maanden per jaar gaan snowboarden 8)

Wie maakt nu nog zn studies af met al dat geld ? :)
 
Als ik zoveel geld had, dan....
- de veluwe opkopen (inclusief poema)

nee,
Ik zou zo snel mogelijk van dat geld afwillen dus,
-De helft gaat naar labaratoria's, medicijnen uitvinden, en dan sta ik erop dat ze het geld goed gebruiken.
-Kavels opkopen, huizen laten bouwen en verhuren.
-Scooterforum sponsoren
-De NASA financieel steunen (schoner milieu, autovliegtuigen)
-Zelf projecten beginnen
-En op een mooi stekkie een huis laten bouwen, met een mooie lambo en een paar motors
-Alle meisjes die in het toppic (Meisjes met doorzichtige broeken en blabla) bij mij in komen laten wonen.

Dan benk wel weer tevreden denks. Een ding is zker, zoveel geld hebben en derop gaan zitten is geen optie en het zou een eer zijn om na je leven nog steeds bekend te staan als "de man die het mogelijk heeft gemaakt om.... " te zijn
 
- m'n VW bus in orde LATEN brengen zoals ik hem wil
- clear racing T4 VW bus (3.6 biturbo AC boxer @ 525pk 2 750nm @ 4*4)
- Suzi SV650
- huis , niet 'super' groot , beetje zinloos vind ik een uber huis, 4 slaapkamer 2 badkamer grote keuken / living volstaat , cabrio zwembad mag er ook bij :D

- investeren (dus niet voledig op eigen kost , duh) in een motorsportland zoals ze dat in franktrijk, italie en duitsland hebben , klein(kart etc) & groot race cirquit , dragstip , off road terrein, rally stage aan , fatsoenlijke camping erbij & een cafetaria

-investeren in vastgoed (huizen laten bouwen / verhuren)

- wat er dan nog over is op de bank zetten en leven van de rente/investeringen :!
 
*OFFTOPIC*

Zoals ik hier kan zien zijn er toch redelijk wat kartfanaten hier (willen een eigen kartbaan etc..).
In plaats van een scootermeeting is het misschien vet om met de mensen die hiervoor geinteresseerd zijn een 'kartmeeting' te houden? Beetje centraal in NL, middagje/avondje karten?
Evt. kan ik er wel een nieuw topic voor openen, ik wacht de reacties even af...
 
Aerox Jaguar said:
*OFFTOPIC*

Zoals ik hier kan zien zijn er toch redelijk wat kartfanaten hier (willen een eigen kartbaan etc..).
In plaats van een scootermeeting is het misschien vet om met de mensen die hiervoor geinteresseerd zijn een 'kartmeeting' te houden? Beetje centraal in NL, middagje/avondje karten?
Evt. kan ik er wel een nieuw topic voor openen, ik wacht de reacties even af...
tlijkt erop dat er idd veel zijn en in Maarsen (utrecht) is een zeer goede kartbaan. de fabrique

[/offtopic]

ik zou denks eerst alles op de bank zetten en dan van de rente leven :p
en natuurlijk wat luxeuitgaven maar wat sommigen hier willen kan je echt niet met 10 miljoen
 
Aerox Jaguar said:
*OFFTOPIC*

Zoals ik hier kan zien zijn er toch redelijk wat kartfanaten hier (willen een eigen kartbaan etc..).
In plaats van een scootermeeting is het misschien vet om met de mensen die hiervoor geinteresseerd zijn een 'kartmeeting' te houden? Beetje centraal in NL, middagje/avondje karten?
Evt. kan ik er wel een nieuw topic voor openen, ik wacht de reacties even af...

open maar een nieuw topic denk

10.000.000 euro... pff, wtf moet ik ermee

de helft gaat naar de kindjes in Afrika :love: ik bedoel.... alsof ik dan van 5 miljoen niet kan leven :rolleyes: En die 5 miljoen gaan dan waarschijnlijk op aan een beschaafd huisje in Italie, Australie, St. Maarten ofzo, leuke autootje, motortje, en de rest van mn normaal bestaan :)

Als we nu allemaal 10 miljoen winnen, kunnen we misschien Osam omkopen om zich overtegeven +ralf+
 
*OFFTOPIC*

Haha, nee :)
Gewoon op een indoorkartbaan ergens centraal in NL met karts van de baan zelf...zou anders niet echt fair worden denk :)
Kan zelf ook wel een 125cc 6-bak schakelkart regelen, maar heb je weinig aan indoor he :)

Nieuwe topic heet : Kartmeeting NL, ga m ff openen

[EDIT] Topic 'Kartmeeting NL' activated :)
 
tjah uiteraard me mama en papa een huis je geven en wat shit dat ze willen ...
mezelf goed verzorgen ...
wat weg geven aan goede doelen ...
 
eigen eiland kopen

daaronder (gedeeltelijk onderzee) een giga huis met 1000 kamers

stuk of 100 playmates

tuin met gevaarlijke roofdieren

de koersk laten opduiken en gebruiken als prive jacht om op vaste land te komen

zowel een titanium met bladgoud beklede en ingelegd met 10000 diamanten HUMMER aan het vasteland als op het eiland

dan verder SONY opkopen en mijn hele huis en tuin voorzien van 10.000 200cm plasmaschermen
oneindig veel speakers

dan @ vasteland nog een huisje/garage met 1 enzo 3 verschillende hummers
2 escalades elke tvr die ooit geproduceerd is alle ford cossworth versies inc F1 versies

en alsk nog geld overhoud (vastwel)

nog een x hetzelfde
 
Back
Top