Std luchtfilter behouden met 17.5 carb

Sjakieee

Member
Hoe zorg ik dat ik mijn std lichtfilter kan blijven gebruiken bij een naraku 17.5mm carburateur
Ik wil namelijk geen powerfilter nemen

Ik heb al een soort rubber adapter gebruikt deze past wel maar blijft niet zitten. Vast lijmen wil ook niet helpen

Het betreft een vivacity 70cc en de snorkel is al verwijderd. Ook is het rubberen randje waarmee je de luchtfilterbox op de carb zet. Omdat de nieuwe carb er niet in past

De inlaat kant van de carb is 35mm

Kan iemand een product linken mocht je wat hebben
 
Advertisement - register to remove this

Hoe zorg ik dat ik mijn std lichtfilter kan blijven gebruiken bij een naraku 17.5mm carburateur
Ik wil namelijk geen powerfilter nemen

Ik heb al een soort rubber adapter gebruikt deze past wel maar blijft niet zitten. Vast lijmen wil ook niet helpen

Het betreft een vivacity 70cc en de snorkel is al verwijderd. Ook is het rubberen randje waarmee je de luchtfilterbox op de carb zet. Omdat de nieuwe carb er niet in past

De inlaat kant van de carb is 35mm

Kan iemand een product linken mocht je wat hebben
Welk rubber adapter heb je gebruikt?
Ik heb namelijk hetzelfde probleem.
 
Ik rij zelf met een polini CP 23 met zo’n rubberen kelk die naar 35 mm gaat, 35mm is std maat van een std luchtfilter

Polini cp 23 is 46mm normaal

Bij een Peugeot is die maat wel kleiner vgm
 
Sorry verkeerd gelezen, je zou kunnen proberen om een stukje kunstof pijp oid van de exacte binnenmaat van het rubber te vinden. Hoeft in principe maar een cm of 2 breed te zijn. Zo word het vanuit binnen geklemt.

Lijmen oid word inderdaad een lastig vraagstuk
 
Is het een type 1 en/of 2?
Zo ja, kun je dit (waarschijnlijk) oplossen door een luchtfilter aan te schaffen van een (oude type verticale) Aprillia SR.

Ik ga nog even navragen/zoeken welke precies.
Ik ga hier naar kijken
Post automatically merged:

Welk rubber adapter heb je gebruikt?
Ik heb namelijk hetzelfde probleem.

Lijkt hier op maar is wat anders
Ik heb m nu gwn vastgelijmd met veel secondenlijm. Ook aan de binnenkant van de filterbox dit blijft nu al een paar dagen zitten
 
Back
Top