1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

starten

Discussion in '4 Takt en Injectie Scooters' started by sinti, 26 December 2017.

  1. sinti

    sinti New Member

    Joined:
    26 December 2017
    Messages:
    2
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    1
    zit met een raar probleem agm snorscooter start altijd in 2 keer drukken electrisch nu een paar keer gebeurdt dat hij niet wil aanslaan maar zodra ik dan op dat moment met mijn hand de uitlaat dicht houdt dan springt hij gelijk aan iemand een idee ?
     
    #1
  2. Advertenties - Gesponsorde links (Only for visitors)

  3. Brute-Force

    Brute-Force 2 x Speedfiets 3 , 2 en 4-Takt.

    Joined:
    14 August 2016
    Messages:
    994
    Likes Received:
    71
    Trophy Points:
    28
    ..Is het een 4-takt ? zo ja ... kleppen stellen, je heb te weinig compressie.
     
    #2
    eurokit likes this.
  4. Advertenties - Gesponsorde links (Sign-up to remove)

  5. sinti

    sinti New Member

    Joined:
    26 December 2017
    Messages:
    2
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    1
    inderdaad een 4 takt maar smorgens start hij met 2 drukken en dan aan het eind van de dag soms helemaal niet dit is nu 3 keer gebeurdt de afgelopen 2 weken mijn vrouw rijdt er elke dag op en op het moment dat hij het niet doet rijd ik ernaartoe en druk de uitlaat dicht geef wat gas en hij loopt gelijk en voor de rest rijd hij super maar oke als jij zegt kleppen dan laat ik ze even na stellen ik laat het in ieder geval even horen wat de oorzaak is
     
    #3
  6. eurokit

    eurokit Well-Known Member Staff Member

    Top Poster Of Month

    Joined:
    11 April 2006
    Messages:
    2,401
    Likes Received:
    58
    Trophy Points:
    48
    Kan ook misschien iets te maken hebben met de afstelling van de carburateur en eventueel luchtfilter..

    Het is aan te raden om een schoon luchtfilter eerst te hebben.. En dan naar de afstelling van de carburateur te kijken.. Meestal (zeg niet dat het in jou geval ook zo is) word een nieuwe scooter vanuit de fabriek met een iets te kleine hoofdsproeier geleverd i.v.m milieu eisen / uitstoot.
    Nadeel daar van is dat de motor soms ietsie te arm gaat lopen en je dit soort problemen kan krijgen.. Als je er weinig verstand van hebt gewoon niet eraan zitten.. Een 4-takt carb is wat lastiger af te stellen.. Dus niet zomaar dingen gaan veranderen als je het niet zeker weet.
    Maar het kan ook komen door vuil ophoping in de brandstof kanaaltjes.. En of afstelling van luchtschroef / stationair schroef.
     
    #4
Advertenties - Gesponsorde links (Only for visitors)

Share This Page