start tandwiel aerox

Malossi ftw

Well-Known Member
hallo, ik heb een aerox sprinter en daar is het start tandwiel uitgehaald. nu wil ik een nieuw start tandwiel kopen om hem weer elektrisch te starten, maar welk start tandwiel heb ik nodig de grote en de kleine of alleen de grote?

mvg
 
Advertisement - register to remove this

een sprinter met een electrische start 8P

wat noem jij een sprinter hahahaha!!!

je moet gewoon de boel loshalen en kijken wat mist , waarschijnlijk alles , en als dat zo is word het een duur geintje ..
 
nouja het WAS een sprinter, ik had hem gekocht met speed 7t, 24mm enzo maar dat heb ik allemaal verkocht, nu heb ik dr70 met 17,5 dus elek start kan er weer op. Het grote tandwiel zit achter vario dus die heb ik iig al niet, maar ik weet juist niet waar dat kleine tandwieltje zit.

mvg
 

Attachments

  • elek start.png
    elek start.png
    38.1 KB · Views: 8
bij dat wat er al opzit? gaatniet aan de binnenkant van kleine tandwiel zijn boutjes dol....
voor de rest was ik al bezig met blokje te reviceren, blok stralen en coaten, nieuwe dr70 enzo, vandaar ook de vraag dat ik weer elek start terug wil.

mvg
 
Je kan je afvragen waarom deze eruit is, normaal gesproken is dat omdat een grotere variateur anders niet past. Dus waarschijnlijk heb je dan ook een andere variateur nodig.
 
Back
Top