Stage 6 zip

Denk dat die na komend weekend zo in het hok word gegooid, en er in Januari/Februari weer eens naar omkijk :p

Maar verder is het wel de bedoeling om met een vers hok aan de start te staan.
 
Bijna klaar !

fkoevd.jpg


Donderdag even banken, vandaag even op straat gereden, stuiterd hevig over de weg.
Waarschijnlijk is die standaard vertanding niks voor het circuit :)

Maargoed, het loopt. Zondag kijken voor hoe lang...

Gr,
 
Bijna klaar !

fkoevd.jpg


Donderdag even banken, vandaag even op straat gereden, stuiterd hevig over de weg.
Waarschijnlijk is die standaard vertanding niks voor het circuit :)

Maargoed, het loopt. Zondag kijken voor hoe lang...

Gr,

Hehe!

Word lache zondag :p Kijken of ik het circuit kan afwheelyen :+:p
 
Ik zie het al nog nooit een racer gebouwd ;)
De meeste racers rijden met zip met 16/13 16/14. Dus 8.6 en 9.4 ofzo uit het hoofd. Lang dus ;)

@Ron
Word gezellig zondag. Ik heb de Derbi Atlantis al in de wagen staan :)

Aah ik lees het al, nog nooit een sprinter gebouwd :+

Een gemiddelde Scooter70 scooter zit op 7.7 of 8.5RF dus dan zit een racer vrij kort op vertanding ;)
 
Agja, we zien wel wat het doet. Gisteren gaan banken, kwam af en toe een 17pk uitgerold.
Hij kakt ook flink in het op eind, maarja. Het is maar voor de fun zondag !

Morgen gaan we nog wat oefenen, hopelijk is er dan niet al te veel schade door valpartijen van mij of Wallie :+:p
 
Nooooohh, totdat er iemand grote sproeier tjoening ging doen :+


Maar basje, over oefenen. Ik ga offroad rijden langs de baan en Wallie gaat wheelys oefenen.
Moeite waard om langs te komen dus :)
 
Goed dat je mer eraan liet herinneren, want dat was me vandaag 2 keer gelukt !
Het driften ging ook vrij aardig, de grip was dus ver te zoeken met de TT'tjes.

Maar helaas hadden we geen regenbanden beschikbaar.
Het wheelyen ging Wallie en Chris goed af.

Hier de scooter geparkeerd tegen de paddock.

17pybm.jpg


[ame="http://www.youtube.com/watch?v=-tC-zqzdP1k"]YouTube - MOV00007[/ame]

De balluh !
 
Zo, even nog de update plaatsen van Vaals. Was voor mij een erge tegenvaller.

Bij de circuitverkenning mochten we een 20 minuten proberen, ik ging niet heel erg hard omdat ik niet echt vertrouwen in had met de tt92 bandjes op een vrij natte baan aangezien ik zaterdag 2 keer onderuit was gegaan.

Scooter liep ook niet heel erg goed, kwam mede door de carburateur. Het was volgas of niks. Waardoor ik in de lange bocht heel erg veel tijd verloor.

Daarna was het tijd voor de eerste manche, eenmaal aan het rijden zag ik na een aantal rondes dat de temperatuur was gestegen tot 80 graden. Ik gestopt, was de accu leeg.
Daardoor mocht ik de eerste manche niet afrijden, daarna andere accu erin gedaan.

Die bleek dus ook vrij leeg te zijn, toen geprobeerd even zonder te rijden en alle tape van de voorkap af te halen. Maar dat had geen zin, na twee rondjes een beetje met het gas te liggen spelen zag ik plots op mijn teller 118 graden. Dat had dus geen zin.

Beetje jammer, maargoed, voor de rest wel een leuke dag gehad.
Nu word het sparen voor het blokje van mezelf op te bouwen voor volgend seizoen en word het tijd dat het hok eens goed vers gemaakt word.

Tot volgende update ! :)


1zw2feq.jpg
 
Back
Top