stage 6 street

Status
Not open for further replies.

hoijooo

Well-Known Member
hallo,

ik heb een yamaha aerox 2004 ontgrenst.
ik heb een vraagje over de stage 6 street uitlaat. dit is de beste std look-a-like uitlaat (schijnt) voor yamaha aerox. maar hij schijnt ook egt een te hard lawaai maken, dus mijn vraag is is dit correct? anders ga ik toch voor de sp3 (die ik overigens nergens kan vinden voor mina hor)

9||6
 
Advertisement - register to remove this

Staat geen mina hor LC tussen. Iemand nog ervaring met de stage6 street?
 
Last edited:
Niemand? Ik hoef alleen te weten of hij egt zo hard klinkt op een std setup, met hard bedoel ik zoals bv een shot..
 
Ja ontiegelijk knetter hard, heb eens geduld.
Er zijn ook nog mensen wat werken ;)

Ja sorry mijn excuses.. Maar als ik hem eronder zet waarmee is het geluid te vergelijken? Is het knetterig? Hard maar mooi? Diep? Sorry voor al die vragen maar wil meteen de goeie uitlaat hebben, std look-a_like. Als hij een TE hard geluid heeft krijg je al snel de politie aan je broek. Vandaar de meningen die ik ff wil horen;)
S
 
Maar als ik hem eronder zet waarmee is het geluid te vergelijken? Is het knetterig? Hard maar mooi? Diep? Sorry voor al die vragen maar wil meteen de goeie uitlaat hebben, std look-a_like. Als hij een TE hard geluid heeft krijg je al snel de politie aan je broek. Vandaar de meningen die ik ff wil horen;)
S


iemand nog:)?
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top