SR Max: Speed Powered, Apeldoorn

ha mensen

ey mensen,

mooi werk hor en die vorige setup blaasde al donders lekker :p! moet em nog ma es xtje zien met die speed max getuned! spreek jullie op school wel weer en keep on tuning :)
 
yasuni-aerox said:
ey mensen,

mooi werk hor en die vorige setup blaasde al donders lekker :p! moet em nog ma es xtje zien met die speed max getuned! spreek jullie op school wel weer en keep on tuning :)
ja dank je!! +ralf+
ja maar dat duurd nog wel een tijdje dat je hem weer rijdend ziet..
want hij ligt al weer helemaal uit elkaar. De winterstop is begonnen. :)
maar als die weer rijd dan rijdt die ook wel goed })
spreek je
grtz CSA
 
jongens, ziet er net uit maar neem eens een c20, is 100% verbetering.
maat van mij had ook eerst een speed met c20 en een prorace pijp, en de c20 kwam er een stuk beter van af.
 
Het mocht eens tijd worden :). Maar fix eens normale pics!
Ik zie dus dat we binnenkort weer kunnen sprinten. Mag je onze c20 wel eens testen.
In ieder geval ziet het er al stukken beter uit. Goed bezig mannen
 
thnz mensen.. maar komt idd een c20 of ander leuk pijpje.. Moeten we nog ff bekijken. En we gaan ook nog wel testen met de MK pijp en c20 enzo.

edit: speciaal voor peter:p de pics zijn weer normaal:)
 
Last edited:
Heej chickies!! ah er zit zeker weer voruitgang in jullie wrak...wij zijn intussen ook al volop bezig met ons betaatje, beetje rustig aan beginnen met een team, maar nadat we op deze cil. zijn uitgekeken, gaan jullie het kontje van onze scooter nog zeker wel een keer zien ;-) Ik spreek jullie... laterzz Geert
 
pics zijn weer up! Ook weer twee nieuwe foto's erbij, want peter en arjan kwam stiekum ff kijken vandaag :p Thnz nog.. Speed zag er idd ernstig lekker uit, met een huge mothafucking uitlaat poort:p bedankt nog joost! soon weer updates
 
Back
Top