Spruitstuk vervangen zip type 1 valse lucht

Teunpuchzip

New Member
Hoi,
Vermoedelijk trekt mijn puch zip type 1 valse lucht.
Hij is helemaal standaard. Op een malossi vario na.
Een maand geleden is mijn benzine filter afgebroken ik denk omdat hij oud is en daarna is er een andere benzine slang op gekomen. Daarna deed hij het dus slechter want hij trok langzamer ik etc en nu valt hij weg bij gas geven. Dus ik vermoed dat er valse lucht is. Ik ga mijn spruitstuk vervangen maar mijn vraag is: moet er een nieuwe pakking tussen het membraan en spruitstuk?

alvast bedankt
 
Advertisement - register to remove this

Ik zou ff met remmenreiniger bij de onderdelen spuiten waar hij valse lucht zou kunnen halen, als hij uitvalt of de toeren veranderen dan zuigt hij valse lucht
Er zat nooit een slangenklem bij de aanzuigslang die van luchtfilter naar carb gaat ik denk dat het best een oplossing zou kunnen zijn. Aangezien hij een keer uitviel toen ik daar met remreiniger spoot. Ik heb er laatst niet echt meer naar gekeken want ik had toetsweek op school.
 
Er zat nooit een slangenklem bij de aanzuigslang die van luchtfilter naar carb gaat ik denk dat het best een oplossing zou kunnen zijn. Aangezien hij een keer uitviel toen ik daar met remreiniger spoot. Ik heb er laatst niet echt meer naar gekeken want ik had toetsweek op school.
ohhh, Hoop dat het daarbij verholpen wordt dan!
 
Back
Top