Sprintdemo 11 juni Lexmond

Razma

Well-Known Member
Het was eigenlijk niet de bedoeling dat het echt bekend zou worden, maar helaas is het ondertussen al op internet verschenen...

11 juni zal in Lexmond een sprintdemo gehouden worden op de Korthoevenseweg in Lexmond met ST.net startsysteem.

het is niet echt een sprintwedstrijd, aangezien je 1x mag rijden ofzo + de demo's.

Er mogen 50 andere deelnemers zijn (inschrijven @ Van Zessen Brandstoffenhandelaar - Dorpsstraat Lexmond)

Uiteraard kan je wel komen kijken ;)
 
Advertisement - register to remove this

Beter vraag je niet wie er komen.. 3 kwart komt toch niet opdagen.. Magoed, hopelijk komen er een aantal leuke sprinters die het in een goed daglicht zetten!
 
ik kan helaas niet sprinten laat staan kijken :(:( heb al andere planningen want k woon er ook maar 20min vandan oid.

Gr
 
Het zal plaatsvinden om 13.00 uur aan de Kortenhoevenseweg (centrum Lexmond).
Oude klassieke sprinters in de kleine klasse zoals de 50cc zijn er niet veel, maar zullen hier wel aanwezig zijn. Het wordt een gemixte sprint show van de eerste Nederlandse sprinter uit 1967 t/m de absolute snelste sprinter van dit moment en Nederlandse kampioenen uit diverse klassen. Ook de 3-voudig wereldrecordhouder uit 1968 zal actief aan de demo deelnemen.

Daarna zal er voor ca 50 liefhebbers van 16 jaar en ouder, gelegenheid zijn om met eigen brommer of scooter, deel te nemen aan het 2005 Kampioenschap van de gemeente Zederik in Lexmond.

De organisatie is in handen van het 50cc Motormuseum in Lexmond en het microfoon commentaar zal verzorgd worden door oud sprinter van het eerste uur Cees Schuurmans. Hij was de oprichter en ook 30 jaar lang voorzitter van sprintvereninging Explosion.

Opgave voor deelname aan het kampioenschap kan bij Brandstoffenhandelaar Van Zessen, Dorpsstraat 72, 4128BZ Lexmond, tel 0347 342110.

Informatie via e-mail: 50cc-racing@zonnet.nl of http://fullspeed.to/50cc-racing
 
Heb me vanavond ingeschreven+ralf+

Ik ben nummer 19. Zijn dus niet echt veel ''sprinters'' aanwezig.
Hoop toch stiekem wel op een top 3 plekje:p

Ik heb alleen nog ff een vraagje:
Hoe laat moet ik aanwezig zijn:X. Het begint om 1300uur dacht ik. keuring is er niet maar had ook iets gehoord van dat de mensen die sprinten om 1100 uur aanwezig moesten zijn ofzo:?
Ik hop dat iemand (LucF, Inne) me hier nog wat info over kan geven. Ben het stomgenoeg vergeten te vragen tijdens inschrijven:|

[EDIT]mmm op www.zederikdagen.nl staat aanvang 9.30 uur klopt dit??[EDIT]
 
het is ook geen echte competitie

13.00 - 13.45 uur demo's en interviews
13.45 - 14.30 uur kamioenschap van Lexmond van ingeschreven brommers en scooters.
 
Alsof er klasses zijn|(
Maar je zou wel voor jezelf kunnen kijken idd, alleen is dan weer de vraag hoe je te weten komt wie 70 en wie 50 rijdt:?
 
Raceroxie said:
Alsof er klasses zijn|(
Maar je zou wel voor jezelf kunnen kijken idd, alleen is dan weer de vraag hoe je te weten komt wie 70 en wie 50 rijdt:?


wat dacht je van gewoon vragen
 
Best lachen....

Bovenstaand "loop-persoon" rijd verrassend hard!! Petje af!!!

Voor de rest heb ik van meneer van Schie verloren :'(, en de rest gewoon allemaal gewonnen. De demonstratie is in ieder geval geslaagd..
Na wat aanpassingen liep de Storm nog iets lekkerder, dan toen hij aankwam (veel te rijk).

Nu even de carbu + filter schoonmaken, want dat is sinds EPC-listmeeting al niet meer gedaan :X
 
Was wel vet.

3x gesprint, 3x tegen sander, 3x verloren;(
Maja er was voor de rest nou ook niet echt veel tegenstand:p

@ avotuning waar bleef je nou man, ik stond 5 minuten bij de start te wachten:p en toen kwam sander er maar aan om te sprinten*D


Sander said:
Bovenstaand "loop-persoon" rijd verrassend hard!! Petje af!!!
hehe ''loop-persoon''8P
ging nog wel redelijk gelijk op he, onze sprints, alleen op laatste stuk reed je me eruit. Maar die van jou rijdt wel lekker hoor;)


Wat zijn jullie trouwens snel terug man, wij kwamen om 16.20 bij mij thuis aan, waren jullie dus nog sneller als ons!
 
Back
Top