Aangeboden Speedfight 2 Project in onderdelen. Veel exclusieve onderdelen voor weinig.

Status
Not open for further replies.

Lucien

Volvo Amazon `70
Hierbij mijn project speedfight 2 in onderdelen te koop. Aan alles komt een eind, en zo ook aan mijn 'scootertijdperk'. Er moet een auto komen, en dat kan alleen bekostigt worden met een deel van de opbrengst van deze scooter ed. Veel van de onderdelen zijn amper of niet gebruikt.

Gelieve:

- Geen trieste biedingen en off-topicshit
- Afzeggen is niks mis mee, maar ik ben er wel blij mee als me dat gemeld wordt al dan niet via pm of in het topic zelf. Losers die bieden en niets laten horen krijgen een negatieve rating van mij:)
- Prijzen zijn netjes (ik snap dat ik er geen hoofdprijs voor krijg, dat hoeft ook niet) en enorm bieden heeft dan ook geen zin.

Om maar af te trappen:



*
MHR 2000 vario. Oorspronkelijk van minarelli, maar past ook op een peugeot blok. Deze vario heeft, zoals te zien is op onderstaande foto een pietsie slijtage in het midden. (de rechter vario). Voor deze vario geldt dat de slijtage gering is, en in het midden van de vario zit. (de plek waar je het liefste slijtage hebt). Deze vario is een overrange vario, maar uit ervaring weet ik dat deze ook heerlijk loopt icm een malossi torque driver.



Prijs: 15,- excl verzenden


*
Vertandingset met Malossi primair,std secundaire vertanding en vertandingsdeksel. Lagers in het deksel zijn nieuw. In goede staat, niks mis mee.





Prijs: Bieden


*
Een chrome remklauw. Deze heb ik laten verchromen. Het verchromen is redelijk gedaan. In de hoekjes is het chroom wat korrelig, maar desalniettemin een mooie remklauw. Er zit een vrijwel nieuwe zuiger in, de remblokken zijn ook niet veel gebruikt en de rubbertjes zijn ook nieuw. Deze klauw komt oorspronkelijk van een buxy/speedake voorvork. Hij past ook op een viva city voorvork. Bij een gat voor de bouten is een klein stukje chroom weg, maar je draait hem op dit punt aan, dus dit zie je niet als die gemonteerd is. Mag weg voor zeer weinig.







Prijs: 17,50 excl verzenden


*
Een stalenremleiding met zeer nette, gepolijste banjo`s. De lengte van de leiding bedraagt 110 cm. Uit ervaring weet ik dat hij op speedake, viva city en speedfight past. Maar in principe is de leiding universeel. Ik verstuur er meteen banjobouten bij, en 3 koperen ringetjes.





Prijs: 15,- excl verzenden


*
Zwart rempotje met gepolijste hendel, gepolijst dekseltje en een chrome bout. Voor een voorrem. In redelijke staat.





Prijs: 10,- excl verzenden


*
DG voorkap speedfight 2.
Is in principe ook spuitklaar,maar er zit geen laagje spuitplamuur op die de eventuele laatst oneffenheden duidelijk maakt. Ik zou het zelf aan de spuiter overlaten, het is sowieso precisie werk. Iig kan er gezegd worden dat Daniel Gelderman erg gelikt polyesterwerk aflevert, voor degene die dat niet weten. De kap weegt ook weinig meer dan een originele.





Prijs: 30 excl verzenden


*
DG achterkap speedfight 2.
Een knap staaltje polyester werk, is ook erg stevig. Er is een custom underseat ingemaakt en de kap is verder dichtgemaakt. Het is een erg strakke kap en hij is spuitklaar. Om deze achterkap te monteren moet er een klein randje van het speedfightframe afgehaald worden, maar dat is weinig werk en kan ook op geschouwde frames zonder problemen gedaan worden.









Prijs: 80 excl verzenden



Heb je nog vragen,stel ze.
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Status
Not open for further replies.
Back
Top