Speedfight 2 cabarateur

Aerox32

Speedfight
Ik heb er gisteren een andere cab op gezet . Nu Drupt er benzine uit het slangetje wat je op de foto ziet .dat zit halverwege de caburateur. maar hij drupt alleen als ik hardt rem en daarna is het klaar en als de scooter uitstaat doet het niet als ik hard rem. Maar wil ik hem afstoppen dan houdt mijn scooter er mee op . Het is niet hinderlijk scooter rijdt gewoon goed maar wil weten waarom i dat doet
 

Attachments

  • 1499493349394406336508.jpg
    1499493349394406336508.jpg
    107.6 KB · Views: 7
Advertisement - register to remove this

Klein scheurtje in de leiding? Meestal onzichtbaar...

Goed nalopen waar die precies lekt.
Hij lekt bij benzineleiding? Of olie? Ik zie de koperen aansluiting in het midden (dunne slang) lijkt me de olie...
 
Zwarte slang zit op een overloop aangesloten boven op zeg maar als ik hard rem dan drupt het uit die slang alleen als de motor loopt uit doet het niet
 
Een overloop... Dan begreep ik je niet goed, dacht dat het de benzineleiding was.
Loopt je vlotterbak dan niet gewoon over?
Maar waarom zit er een overloop bovenop? Wat voor carb is het?
 
Imitatie voor nood ff maar is een bekend probleem van deze dingen . Me orginele moet ik ff laten reinigen en reviseren alleen waar ?
 
Ik had zelf beter een originele 2ehandse gekocht dan die nieuw imitatie.. Beetje goed kijken en voor ongeveer 30 euro wel een 2ehandse te vinden. Zoals ebay.de
 
Back
Top