Speed7t Mina Zip

ziet er goed uit man
Dankje jong.

Ik zou het zitje tussen die twee balken maken, anders zit je veel te hoog! Verder ziet het er al netjes uit.

moeten idd wat op dat zitje verzinnen ,moet het even terughalen bij de spuiter. & even passen en meten.

Kleur frame pas echt niet bij de velgen, mooi kleurtje zou hem goed doen!

Ding ziet er wel strak uit zeg, hoeveel weeg het frame weet je dat? of heb ik daar overheen gelezen?

Volgend jaar maar is een sprintje doen:D?

Meende rond de 6 Kilo kaal frame.
Maar zal het binnekort een goed wegen.
sprintje doen we zeker!
 
Zal ik maar even een kleine update plaatsen..

379944303.jpg

379944297.jpg

Polini zitje terug gekregen van de spuiter. ERG vet vind ikzelf :W

378441854.jpg

Ook heb ik de carterkap zelf gespoten. metallic zwart spuitbus :+

Ook is er een overrange gekomen, nu hoef Mike alleen nog een RHQ te kopen en is het blokje compleet!
 
Ook kan ik mededelen dat we zo snel mogelik een ophaning ( om het zo maar te noemen)
voor het zitje gaan (laten) lassen. oude systeem wertke niet ivm carb.
 
Ey jong ik ben blij dat je content bent over je kapje. Als je mss er een extra blanke lak laag over wilt moet je me dat kapje even mee geven als ik je frame/kappen moet spuiten ;)
 
Ey jong ik ben blij dat je content bent over je kapje. Als je mss er een extra blanke lak laag over wilt moet je me dat kapje even mee geven als ik je frame/kappen moet spuiten ;)
Komt helemaal gouwd jong.
We zien wel, binnekort passend maken @ Frame hoplijk beschadigd het niet:p
 
dat doet iedereen ook zomaar even ;)

Ik vind dat je goed bezig bent! Ben benieuwd naar t resultaat in 2010 aan de start.
 
Maak er dan gelijk 1 van carbon
wat bob. zegt dat doe je niet zomaar even.
het is dat we een carbon plaat hebben en dan een mooi rondje kunne uitsnijden ofz. je zult tog een ophoogplaat moeten hebben ivm de ontsteking.

dat doet iedereen ook zomaar even ;)

Ik vind dat je goed bezig bent! Ben benieuwd naar t resultaat in 2010 aan de start.
Dankje, altijd leuk zoiets te horen. ben zelf ook benieuw haha.
als het frame gespoten is en het blok klaar is dan begint het ergens op te lijken.
 
begint al ergens op te lijken he mike,
alleen zou ik als k jou was wat meer gaan focussen op het blok en wat minder op het optische gedeelte,
aangezien je toch nog behoorlijk wat geld erin moet pompen,
anders mis je de helft van het seizoen omdat het ding niet af is.
en ik kan je zeggen dat is geen pretje 8P

ltr, btw wanneer kom je die foxvelgen eens ophalen?
 
Back
Top