SOBW 2010

Ja staat los van de Molenaar klasse en het ligt aan het aantal inschrijvingen of het 1 klasse gaat worden of dat ze het samenvoegen met de sportklasse althans zo begreep ik het. Je rijd dan wel voor een appart kampioenschap naar mijn weten.
Mjaa is toch een leuke klasse als je niet gesellecteerd bent door Molenaar kan je je misschien op die manier toch bewijzen...

Jeroen
 
Ja staat los van de Molenaar klasse en het ligt aan het aantal inschrijvingen of het 1 klasse gaat worden of dat ze het samenvoegen met de sportklasse althans zo begreep ik het. Je rijd dan wel voor een appart kampioenschap naar mijn weten.
Mjaa is toch een leuke klasse als je niet gesellecteerd bent door Molenaar kan je je misschien op die manier toch bewijzen...

Jeroen

daar zit wat in jeroen... moet ik je gelijk in geven :)
 
Nou ik ben alweer tijdje bezig aan de scooter hij is alweer helemaal gestript en ben hem nu weer aan het opbouwen.
Nu weer even wachtten op een geldschip of een prijs in de loterij:p
Frame is nu helemaal klaar, carters zijn gestraald, velgen worden op het moment gestraald.
Ach ik kan alles wel op gaan noemen enzo maarja gewoon de dingen die de meeste swinters wel doen eigenlijk haha

Groetjes Jeroen
 
Iedereen gelukkig nieuwjaar!! :)
met heel erg veel raceplezier!!

p.s. wat las ik nou krijgen we ook pitbikeklasse bij de sobw.:D?

mvg Jeroen van Liere
 
Back
Top