Slapgeouwhoertopic #50

Status
Not open for further replies.
Kampioenschap hou ik bij en is van de 1e wedstrijd volledig bijgewerkt maar nog niet online gezet, Tim is een weekje weg en komt daarna terug. Dan krijg ik de uitslagen/tijden en maak ik het kampioenschap compleet en zet ik het online.

beter, dan weet ik in ieder geval dat het goed komt!
Maar je moet wel naar Goes komen, want dan gaat Henk onder de 5,9 en Tom onder de 6,0 ;)
 
In Goes ben ik met de zip ook van de partij. Het is maar 10min rijden, dus zou zonde zijn om de kans te laten schieten!
 
Ben onder de indruk van de sprint te Kloosterzande. We komen naar Goes volgende week want ziet er lekker gezellig uit allemaal.

Hier nog filmpje van Zondag

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=CWGIoEkwwvM"]SBO kloosterzande 2012 at 200Frames Per Second - YouTube[/ame]
 
Je ging niet erg hard op het filmpje kossen:p 6,4 dat is lang geleden dat dat de snelste tijd was op en sprint:) Misschien met de tweecilinder op Goes aanwezig.
 
eigenlijk moeten we wel heen, want Heiko zegt dat we onder de zes gaan, dusja moet maar dan
 
Nou ik ben er iig op Goes niet bij .... Bolle is op vakantie en mijn gebakkie is niet klaar...

Dus idunno die zit nu met zijn aars in Mallorca :( :p

Niet echt snelle tijden en Henk een 7,2??? Wat was daar mis mee dan, appart dat die paar weken terug nog 5,9x reed...

ik ga die bolle onder zijn kont stampen, meer banken met dat ding inplaats van friet te bestellen ;) hoelang is die op vakantie wist ik niks van :p
 
ik ga die bolle onder zijn kont stampen, meer banken met dat ding inplaats van friet te bestellen ;) hoelang is die op vakantie wist ik niks van :p

Bolle is op vakantie tot paar dagen voor Goes. Dat ding staat nual 5weken aan de kant met ontstekingsproblemen geloof ik. Ik krijg ook weinig updates meer van hem dus idunno hoe ver die daadwerkelijk is :p Enige wat ik wel weet is dat Goes te vroeg komt...

En u zei gezegend als je dat doet, echter is het nu een beetje te laat haha :p
 
Eujh, Motoforce doorzichtige kvs-slang tjoening is niet alleen voor scooters weggelegd!

338734_450064508345727_149324496_o.jpg


473962_450124188339759_1725303135_o.jpg
 
40 man is wel echt weinig, mja communicatie / promotie / veel ruimte tussen de sprints e.d zijn natuurlijk ook niet echt mega geweldig. Ik probeer er iig in Lemelerveld weer bij te zijn om als 1e onder de 6 te gaan dit jaar -:-

Communicatie / promotie is gewoon ronduit kut te noemen...

begin van het einde
 
Vergeleken met de sprints van vorig jaar lijkt de opkomst nu wel gehalveert.
Dat zal niet alleen aan de communicatie en promotie liggen.
De interesse van de jeugd is op andere vlakken komen te liggen.
Met de invoer van het scooter rijbewijs ligt bij ons in ieder geval de 45 km scooter markt op z'n gat.
Dat vang ik van meerdere scooter zaken op.
Opgevoerd rijden is hier ook al uitgeroeid, dus is er nog weinig wat linkt om eens met een scooter te gaan sprinten.

Anderzijds ziet de sbo site er ook niet erg up to date uit.
Als je daar op kijkt denk je dat het niet meer bestaat alleen de kalender en foto's worden bijgewerkt.
Dan zou ik zeggen maak eens een paar posters om in de omgeving op te hangen waar er een sprint gaat gebeuren dat trekt misschien nog wat publiek, anders weet toch niemand uit de omgeving dat er zoiets gaat gebeuren.
Misschien dat er dan nog een enkeling is die er warm voor word.

Maar wel jammer dat het zo afneemt.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top