SCOOTFEST 2008 - Expohal Waregem

De eerste scooters zijn ondertussen al geselecteerd.
Is je scoot nog niet klaar of nog volop under construction, geen probleem. Je mag altijd al pics sturen met een beschrijving van hoe het zal worden of gewoon wachten tot het eindresultaat er is. De scoots zullen nog zeker tot halfweg maart geselecteerd worden.QUOTE]

moeilijk he lezen. :x


na tijden van afwezigheid zal ik toch maar eens de scoots uit de stalling halen.
als ik er ben dan met 2 sliders en 1 aerox.
stuur vd week wel ff een mail.
mzl
 
Sorry mannen, onze inbox kon de vele foto's even niet meer aan... :)
Maar normaal kan dit nu geen probleem meer zijn.

Selecties gaan door tot het weekend voor Scootfest. We hebben genoeg displayruimtes voorzien waar enkel scooters staan en die mogen volzet worden.
 
Gasten, met spijt in het hart moet ik jullie het volgende meedelen:

Afgelopen weken ben ik zeer intensief bezig geweest met het verspreiden van uitgebreide informatiebrochures over de beurs, het bezoeken van mogelijke sponsors en adverteerders, het leggen van contacten voor de marketing ven de beurs en het berekenen van break-even punten in verschillende situaties.
Afgelopen weekend had ik volledig opzij gezet voor het bellen en bezoeken van bedrijven die ik een viertal weken terug had bezocht. Ik geef jullie even de resultaten van mijn weekend:

- Ik heb in totaal bijna 150 brochures verspreid via mailing of persoonlijk afgegeven voor de grote zaken en de zaken in West-Vlaanderen. Ik heb in totaal van 44 bedrijven een concreet antwoord gekregen dat ze interesse hadden in de beurs en mij daar verder zouden over informeren.
- De afgelopen week heb ik alle desbetreffende 44 bedrijven bezocht om hier persoonlijk verder op in te gaan (bij 12 zelf al met een contract mee om te tekenen aangezien ze zeker zouden meedoen) en dit vast te leggen.
- Resultaat is dat ik op heden 3 stands heb vastgelegd en ik overal te horen krijg hoe slecht het wel niet gaat in de verkoop en de economie, dat men dit jaar besnoeit op reclamebudget, dat men net dat weekend moet geopereerd worden, je kunt het zo gek niet bedenken of ik heb het deze week gehoord.


Blijkbaar is de Vlaamse zelfstandige actief in de scootersector altijd enthousiast tot er moet betaald of getekend worden, dan trekken ze hun staart vliegensvlug in. Ik kan dan met enorm veel spijt in het hart en met nu al reeds heel wat verspilde energie, tijd en geld niet anders besluiten dan de beurs te annuleren en mijn verliezen te beperken. Ik ben zeer ambitieus en zag dit project volledig zitten, maar ik zou ook nog graag hebben dat mijn bedrijf langer dan vandaag blijft bestaan.

Inne had mij vorige zondag hier nog voor gewaarschuwd dat de Vlamingen veel praatjes verkopen, ik moet helaas toegeven dat ze er 100% gelijk in had.

Bij deze vervallen de opgestuurde inschrijvingen dus voor de beurs, mails sturen hoeft dus ook niet meer. Ik maak wel alle inschrijvingen en foto's over aan Street Tuner waar ik voor schrijf, wie weet kan ik sommigen nog troosten met een mooie reportage.
 
Vind het spijtig maar kan het volkomen begrijpen. Tenslotte de huur van zo'n hal en dergelijke kost hopen geld!

Hopelijk magge'k toch eens in de streettuner staan met men sprinterke!

veel succes anders nog!

> scootje bijna klaar !
 
Stuurde net een mailtje en las toen pas het bericht. We hebben momenteel thuis geen internet dus had het bericht nog niet gelezen... Jammer dat het niet doorgaat, maar ja het is niet anders.
 
Back
Top