ScooterTuning.net Magazine #2

28 september ligt hij in de winkel !
21 september is hij klaar en met een beetje geluk ook een aantal exemplaren te koop @ Eindhoven sprint


Alvast een kleine preview:
preview_2.jpg


Voor elke 8 nieuwe abonnee's een vette Hebo pet erbij
+ralf+ dankzij ScooterMania +ralf+

Een beetje wat er in staat:
SBO Races & Sprints, weer een product review uiteraard en dit keer van de Hebo pata negra, véél echte specials uit onder andere Frankrijk en de expi- en sportklasse machines van VRP Tuning met tech. pix. Helaas géén JosDijkman sprinter nog aangezien hij nog steeds 'under construction' is.

Ook weer vier posters waarvan je zelf één kon bepalen via dit topic.

Verder een volledig evenementen overzicht van komende drie maanden, tech artikels etc.

Ondertussen al de lijst van de mensen die de Hebo pet krijgen bij de abo !
(deze actie is dus nu afgelopen)

Menno Hoornenberg
Dennis Melgers
Erik van Beusekom
Danny Troy
Robin Lussenburg
Franz Derhaeg
Erwin de Wit
Jeffry Rijsemus


Het heeft even geduurd, maar we zitten weer op de rail.
Het volgende magazine komt gewoon weer volgens planning uit.. en er zijn al leuke dingen in de planning voor het volgende nummer alweer !

intro2.jpg
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

razma kunde gij toevallig zegge waar ge dees magazine in antwerpe kunt kope want wil de eerste editie nog...
mar a ge nu abo pakt zit de eeste er nog bij?

greetz,
bruno
 
Ligt die al in de winkel ?
Wil hem echt graag hebben heb die vorige namelijk ook en die was echt vet
en van deze heb ik nog betere verwachtingen.

Greetz
 
er staat toch volgende week :)

@ pilsje: ik krijg de lijst nog morgen ofzo, dus kan ik alles nakijken ;)

Voor één iemand is al een petje onderweg :W
 
razma kan de eerste editie nog bij u bestellen en de winkjels van ims on antwerpen hebben ze ook ni meer de eerste editie en rade zij me aan om het aan u te vrage wil echt nog zooooooo graag...

greetz,
bruno
 
hey razma ik heb je een vraagje eergisteren gePMD over het abbo maar nog niks terug gekregen :p

heb je daarom effe opnieuw gepmd

alvast bedankt ;)
 
Ik heb net betaald voor een abbo. Alleen krijg je nu het eerste nummer nog toegestuurd ? of gaat het nu vanaf de 2e ? Ik neem aan dat dit voor een jaar is.

/ Ik zie net vanaf de 2e.

is er nog wel ergens aan te komen aan de 1e omdat die hier in de winkels niet meer liggen.
 
Last edited:
DennisM. said:
Ik heb net betaald voor een abbo. Alleen krijg je nu het eerste nummer nog toegestuurd ? of gaat het nu vanaf de 2e ? Ik neem aan dat dit voor een jaar is.

/ Ik zie net vanaf de 2e.

is er nog wel ergens aan te komen aan de 1e omdat die hier in de winkels niet meer liggen.

Ik kan nog een 1e voor je halen hier @ bruna..

pm me maar:)
 
Back
Top