Scooter valt niet af te stellen.

Noah2005

New Member
Hallo, ik heb een keeway f-act bwj 2007 met mina horizontaal immitatie blok
Als ik de scooter start gaat hij heel hoog in toeren en wilt alleen wegrijden, de carburateur valt ook bijna niet af te stellen ,als de motor warm is valt die alleen te starten met volgas of aan het roodlicht valt die gewoon uit.

Alvast bedankt
 
Advertisement - register to remove this

Heb je toevallig ook een imi carb?
Post automatically merged:

Imitatie is namaak
Valse lucht getest ja keerring was lek en die is ook gefikst het enige is dat de uitlaat lek is

Dan eerst dit oplossen anders sta je al min 1.

Dat uitvallen en starten volgas kan ook je mebraan zijn. Ik weet uit nog steeds meer ervaring hoe lastig deze blokken kunnen zijn.
Mijne kan tijden goed volgas rijden en daarna er mee stoppen(pruttelend)tot ik stil sta en de motor blijft aan en dan kan ik gewoon meteen weer vol gas zonder enkel probleem meerdere km's rijden. Ik heb dan een imi carb dus dat maakt t extra moeilijk.
 
Heb je toevallig ook een imi carb?
Post automatically merged:



Dan eerst dit oplossen anders sta je al min 1.

Dat uitvallen en starten volgas kan ook je mebraan zijn. Ik weet uit nog steeds meer ervaring hoe lastig deze blokken kunnen zijn.
Mijne kan tijden goed volgas rijden en daarna er mee stoppen(pruttelend)tot ik stil sta en de motor blijft aan en dan kan ik gewoon meteen weer vol gas zonder enkel probleem meerdere km's rijden. Ik heb dan een imi carb dus dat maakt t extra moeilijk.
Ik heb een minarelli gurtner py 12mm carb
 
Ik zal maar een gokje doen,
het zal die powerfilter zijn die je beter kan vervangen door een standaard luchtfilter.
En heb je al naar het membraan gekeken?
Membraan heeft geen kiertjes en er zit een standaardluchtfilter op ik kom er echt niet uit
Post automatically merged:

Membraan heeft geen kiertjes en er zit een standaardluchtfilter op ik kom er echt niet uit
Maar eenmaal die rijd rijd ie lekker en trekt mooi door het is juist wnaneer ik stop
Post automatically merged:

Membraan heeft geen kiertjes en er zit een standaardluchtfilter op ik kom er echt niet uit
Maar eenmaal die rijd rijd ie lekker en trekt mooi door het is juist wnaneer ik stop
Ik zal maar een gokje doen,
het zal die powerfilter zijn die je beter kan vervangen door een standaard luchtfilter.
En heb je al naar het membraan gekeken?
Ik zal morgen nog een controleren op valse lucht maar het probleem is dit is heel moeilijk omdat het toerental zo onregelmatig is en als ik geen gas geef valt ie uit eenmaal motor beetje opgewarmd is
 
Ik ga alles nog eens nagaan en laat iets weten bedankt voor de hulp
Hallo, alles is opgelost de uitlaat is toegelast
Post automatically merged:

Ik zal maar een gokje doen,
het zal die powerfilter zijn die je beter kan vervangen door een standaard luchtfilter.
En heb je al naar het membraan gekeken?
Na het kijken naar het membraan had deze een redelijke kier, spruitstuk had ook bijna onzichtbaar scheurtje
 
Hallo, alles is opgelost de uitlaat is toegelast
Post automatically merged:


Na het kijken naar het membraan had deze een redelijke kier, spruitstuk had ook bijna onzichtbaar scheurtje
Er mag geen kier in het membraan zitten , die kan je beter vervangen voor nieuwe membraanplaatjes en dan gelijk Carbon plaatjes voor een betere gasreactie.
Ook zou ik een nieuw spruitstuk kopen als daar een scheurtje in zit voor de zekerheid.
Dan is dat ook weer gelijk nieuw icm de nieuwe cilinder van 300 km oud.
 
Back
Top