scooter flitsen mag dat?

Silverforce

Aerox RULEZ
Iedereen zegt wat anders de ene zegt van wel de andere niet. Als je als scoot geflits word krijg je geen boete hoorde ik van iemand wat is er waar krijg je ene bon of niet.
 
Advertisement - register to remove this

Originally posted by Silverforce
Iedereen zegt wat anders de ene zegt van wel de andere niet. Als je als scoot geflits word krijg je geen boete hoorde ik van iemand wat is er waar krijg je ene bon of niet.

als je geflits word en je staat in hun computer bieden ze je een schikking aan:| zo noemen die joden het dan, alsof ze je matsen, naaikloten|( |( |(

maar je staat alleen in hun systeem als je al eerder een boete hebt gehad gedurende dat jaar.anders weten ze je adres niet en kunnen ze de schikking niet "aanbieden":W :W :
 
dat klopt ook weer niet, want je krijgt nooit een boete als je wordt geflitst....de politie mag namelijk niet je adres etc vanaf je verzekerings plaatje achterhalen als het geen ongeval betreft....
 
Originally posted by Casper
dat klopt ook weer niet, want je krijgt nooit een boete als je wordt geflitst....de politie mag namelijk niet je adres etc vanaf je verzekerings plaatje achterhalen als het geen ongeval betreft....
En of ze dat mogen let maars op!!!
 
woute niet te vertrouwen!

als ze iets niet mogen verzinnen ze er wel wat op of gaan ze gewoon een beedje buiten hun boekje bij mij stond er zo`n motor agent aan de deur naa een wilde achtervolging de dag ervoor. gelukkigalleen een boete voor geen helm .:)
 
Ik ben vaak genoeg geflitst.....door van die wouten langs de weg.
Ik heb nog nooit een boete ervoor gehad...

Dus boeiuh maak je niet druk :D

Greetings
 
kameraad heeft laatst 190 piek gehad omdat ie met 57 was geflits. das dus 24 km te hard na correctie.

Kijk dus maar uit Pauluz! Duurt +_ 6 mnd voordat ze bij je thuis (!) verhaal komen halen!

Greetz
 
140 piek

Ik ben laatst geflitst met 65 waar je 30 mocht en toen sprong er een wout voor me op de weg en kreeg ik 140 piek boete!:(
Maar ik heb gelukkig nog niets gehad. :) Zal wel een kerstcadeau worden.
 
Als een agent je aanhoudt, ja natuurlijk krijg je dan een print. Maar als je alleen geflitst wordt krijg je echt geen bekeuring.
Ben al vaak genoeg geflitst, maar nog nooit bekeuring gehad..
 
ben een keer vrijwel zeker gelitst, en een keer dat de auto die voor me reed ge-laserd werd, reed ik ook zeker te hard en op de verkeerde rijbaan, geen boetes voor gehad
 
Ik zal maar niet zeggen hoe vaak ik geflitst ben :rolleyes:
Nog nooit een boete voor gehad en me plaatje was altijd duidelijk zichtbaar en soms ging ik met voorbedachte rade flitsen, dus dan had ik em afgeplakt 8)
Wat ook altijd leuk is, is om een nummerplaat van een motor erop te zetten en dan met 100+ binnen de bebouwde kom langs een flitspaal scheuren :)
 
Originally posted by Yoram
Als een agent je aanhoudt, ja natuurlijk krijg je dan een print. Maar als je alleen geflitst wordt krijg je echt geen bekeuring.
Ben al vaak genoeg geflitst, maar nog nooit bekeuring gehad..

Wou je soms beweren dat ik dat verzin ofzo?! Ik heb nota benen zelf de foto gezien met de gemeten snelheid en alles!

Dat jullie niet gepakt worden is gewoon mazzel denk ik (of pech voor mijn kammeraad;))
 
ja sam

hehe zet de bekeuring van mijn broer er maar op he 8) . maar het mooiste daarvan was dat hij de bekeuring pas kreeg toen hij hem al totaal los had gereden:D |( |( 8)
 
Ik heb nog NOOIT een boete gehad, ik kwam erg vaak langs een flitskast als ik naar sugadaddy, ik was praktisch fotomodel daaro, maar nooit wat van gehoord:W
 
Ik ben al zo vaak geflitst. Ze staan elke maand wel een keer langs de route waarlangs ik altijd naar huis reed. Dus elke maand *flits*. Maar ik heb er nooit eentje thuis gehad...

Maar toen kwam er de open dag van de politie (promotie :|) en daar hadden ze toen een prikbord met verschillende flitsfoto's! Als ze die nummerplaatjes dan in dat jaar nog aanhouden krijg je er volgens mij gezeik mee! Maar ik heb nog nooit een boete gehad van 't flitsen dus.
 
ijkrapport vragen = soms geen boete!

dit ving ik laatst in me e-mail, ziet der misschien warrig uit door kopieren en plakken

Beste automobilist/berijder,

Langzamerhand wordt de mensheid een beetje moe en flauw van al die onzin boete's! Voor 4 km te hard op een totaal verlaten weg, fl. 60,00

Ook bij zogenaamde wegwerkzaamheden, waar geen wegwerker te zien is wordt er lustig op los geflitst.

Vinden jullie ook dat de politie eens meer moet doen aan de echte criminaliteit i.p.v. alleen maar te collecteren voor de
schatkist?

Er is nu een mogelijkheid om actie te voeren, dit werkt echter
alleen als we er allemaal aan meedoen.

Dus bewaar dit mailtje en zend het door aan allen in je
adresboek. Ook als je nu even net geen bekeuring hebt gehad, want zeer binnenkort ben ook jij de klos.

Er worden meer als 7 miljoen bekeuringen per jaar gegeven en dat worden er elk jaar meer.
Wat te doen om deze "melkkoe" een halt toe te roepen.

Als je een bekeuring krijgt ("schikking") dan kun je hiertegen
in beroep gaan bij de officier van justitie.
Het adres staat op de schikking, maak een kopie van de schikking
en doe er een simpel briefje bij.

Bijvoorbeeld:

Aan de Officier van Justitie te ................

Bijgaand een kopie van uw schikking. Ik bestrijd de snelheid en
of overtreding die op de beschikking is vermeld en vermoed dat de meetapparatuur niet in orde was. Ik teken dan ook beroep aan tegen de beschikking.

Ik verwacht dat u mij een foto van de overtreding stuurt en een
kopie van het ijkrapport van de betreffende meetapparatuur, zoals dat op de dag van de overtreding geldig was.

Met vriendelijke groet,
......................


De officier is verplicht te bewijzen dat de apparatuur geijkt en
goed is en moet dus een kopie van het ijkrapport toesturen.
Als uit het ijkrapport blijkt dat de apparatuur over de ijkdatum
heen is (en dat gebeurt regelmatig) heb je geluk, de boete is dan niet geldig en onterecht uitgereikt,

Maar belangrijker: Als iedereen zo protesteert, loopt het
openbaar ministerie compleet vast, men kan dan de meer dan 7 miljoen bezwaarschriften niet meer verwerken.
Misschien dat men dan eindelijk eens besluit om deze onzinnige
jacht op de gewone man te staken en de politie weer in te zetten voor echt belangrijk werk.
Kunnen we misschien eindelijk weer eens veilig 's avonds over
straat lopen of aangifte doen van echt strafbare feiten, met het idee dat er een kans bestaat dat een zaak echt wordt opgelost.

NB: als je op deze manier in beroep gaat, dan hoef je de
bekeuring voorlopig niet te betalen. Dat wordt in de brief van de Officier van Justitie ook nog eens bevestigd.

Zegt het voort zegt het voort!!!!!!!!!!!

als dit werkt kunnen wij scooterrijders misschien niet superveel boetes ontlopen, maar wel kewle pics krijgen :)
 
Originally posted by QuadraRacer
hehe, ik denk niet dat dat zal lukken...maar het zou natuurlijk wel mooi zijn!
wie nie waagt blijft altijd maagd

ook goeie als al je andere uitlultruuks nie gewerkt hebbe voor de rollenbank.... mag ik eerst 't ijkrapport zien?
 
Back
Top