scoot trekt slecht weg

normon joachim

Well-Known Member
mijn scoot trekt niet echt goed maar eens hij aan de veertig trekt hij dan wel weer goed. met mijn vroegere gianelli uitlaat (origineel onbegrenst) had ik dat niet. maar met mijn yasuni r nu wel... er zitten 3 gewichtjes in van 4.5/5 (weet niet meer juist) en met mijn gianelli uitlaat zaten er gewichtjes in van 7-8 gr heb een rode drukveer van malossi. en hij stottert nu ook veel als ik hem juist start... maar vroeger deed hij dat ook niet...
ik zelf denk dat het aan de gewichtjes scheelt maar weet niet zeker
grtz norre
 
Advertisement - register to remove this

niet dat dit het antwoord is maar waarom een 'r' op deze set up?
ga trouwens met je rollen richting de 4 gr, en hoe is je kleur van de bougie?
want je sproeier moet ook aan gepast worden als die r er net op hebt gezet..
 
72cc hebo alu
21mm dellortho
malossi vario
malossi delta clutch
versterkte v-snaar
hebo krukas
yasuni r
powerfilter malossi

Maar qua setup zou ik die powerfilter weglaten. Dit is onnodig en maakt bovendien veel herrie (politie) maar als je het mooi vind moet je het laten zitten.

Je kan proberen om stakkere trekveren erin te doen. Zowiezo gele malossi drukveer. Als het niet lukt moet je kijken of je vario goed staat. Soms helpt het om een ringetje achter de gradenplaat te doen (Vario). Zodat de vsnaar als het ware wat rechter in lijn komt te staan. Dit natuurlijk pas als de verbranding goed is -:-

Als je een dikkere vsnaar als standaard hebt kan het zijn dat hij niet helemaal onderin komt. Het zijn vaak de kleine dingen :). Dus die ffe checken.
 
ok thx zal effe die dingen proberen... maar zit nu eigenlijk nog met een klein probleempje die eigenlijk niets met het trekken te maken heeft maar ik had mijn cilinder er afgehaald en dus van de olietank die twee "fiches" losgehaald met een bruine en witte draad. maar ik weet niet meer welke waar moet... en ben bang als ik er mee ga rijden als ze verwisseld zijn dat er geen olie genoeg inkomt voor te koelen...
 
ik zou moeten centjes hebben ik zou een andere uitlaat kunnen kopen :) maar toch bedankt voor de info... en die powerfilter zal ik er in het weekend van halen als ik tijd heb om achter een andere sproeier te gaan. welke sproeier zou er dan in moeten?
 
eeey man.. ik zou gewoon op forum zetten R ruilen tegen shot.. mischien is er iemand die gek wil doen.. ik zou je powerfilter der gelijk afhalen.. helemaal als je een grotere sproeier nodig hebt.. een powerfilter trekt veelmeer lucht.. dus een standaart filter helpt sowiezo al.... ik zou idd andere trekveertjes erin zetten en misschien ff kijken naar je rollen...en wat voor sproeier zit erin??? ik dnek dat ie wat groter moet ..
 
Back
Top