Schade expert weet van niks

Citta²

Well-Known Member
Beste,

Heb even een rare vraag.
Ik ben afgelopen maand aangereden op mijn scooter door een auto. Ik reed (met snorscooter) op het fietspad, en de vrouw sloeg een inrit in en zag mij over het hoofd. Gevolg, ik rij er gewoon vol tegenaan.

Nu kwam er een schade expert kijken naar de scooter daarna, en die kwam met een bedrag van 600 euro. Dit was 500 euro voor de scooter, en 100 euro voor een kapotte telefoon.

Daarna heb ik de scooter thuis gezet en deze zsm gemaakt, door er nieuwe kappen op te zetten. Niks te zien meer van de schade.
Bel ik na 3 weken die man op om te vragen waar me geld blijft, komt hij met een heel verhaal aanzetten dat hij nooit die scooter gezien heeft etc. etc. en dat hij van niks weet.

DAS rechtsbijstand en beide verzekeringspartijen hebben er nogal ruzie om, maar het kwam erop uit dat er een nieuwe schade-expert gestuurd zou worden, terwijl de scooter al gemaakt was?

Nu kwam deze en hij wilde hem totall loss laten verklaren, maar uiteindelijk kwam hij toch met een bedrag van 400 euro. Is dit nou gewoon zo krom, dat iemand gewoon kan zeggen ik weet van niks en iemand anders met wat lagers komt?

Het gaat btw om een zip type3.

Alvast bedankt.

Gr,
Brian
 
Advertisement - register to remove this

Nee, schade expert kwam langs bij de scooterzaak in de buurt hier, die heeft dat geregeld. Deze man heeft zelf ook nog gebeld en gesproken met de expert maar die blijft ontkennen.. Staat dus niks zwart op wit nee.
Krijg nog letselschade, hopen dat dat beetje goed uitkomt dan eigenlijk..
 
en natuurlijk geen foto's gemaakt van de scooter met de schade?
beter zou nog zijn als je foto's had gemaakt van het ongeval zelf.
dat moet je ten alle tijden doen.
dan heb je dat als bewijs.
 
Back
Top