Incorrect product. Schade verhalen?

Ik zou er anders ook voor opteren om een nieuwe cilinder eerst even stationair te laten draaien, om zeker van te zijn dat er niks mis is. Daarna uiteraard gewoon plankgas, zo heb ik dat altijd gedaan en nooit problemen gehad.
Wat maakt dat nou uit? Als het vastloopt terwijl je rijd heb je dezelfde schade (Misschien een grotere puinhoop, maar de schade blijft hetzelfde).

Lang stationair laten lopen is voor een LC sowieso geen goed idee, die is voor de koeling afhankelijk van de rijwind, maar ook bij een AC is het volgens mij geen goed idee, en nergens voor nodig...tenzij je met een te kleine sproeier begint, maar daar kan ie stationair misschien nog wel even op lopen afhankelijk van de stand van de gasnaald.
 
Wat maakt dat nou uit? Als het vastloopt terwijl je rijd heb je dezelfde schade (Misschien een grotere puinhoop, maar de schade blijft hetzelfde).

Lang stationair laten lopen is voor een LC sowieso geen goed idee, die is voor de koeling afhankelijk van de rijwind, maar ook bij een AC is het volgens mij geen goed idee, en nergens voor nodig...tenzij je met een te kleine sproeier begint, maar daar kan ie stationair misschien nog wel even op lopen afhankelijk van de stand van de gasnaald.

Maakt niet uit. Aangezien de brommer niet veel toeren draait.

En de stand van de gasnaald heeft er niks mee te maken. Me sproeier had ik al wat maten groter gedaan en ik had alles netjes in geolied. zelfs extra olie bij benzine.
 
Update: :#

Vandaag gelukkig reactie gehad.


hallo melvin,
je kan de cilinder en zuiger wel naar ons terugsturen, dan kunnen we hierzo bepalen wat er precies gebeurd is.
Met Vriendelijke Groet,
With kind regards,

Martijn
Scooterparadijs Jos Dijkman / Lemelerveld.
Holland


Ik zal de cilinder vandaag nog op de post doen jullie horen hopelijk weer snel van mij. :)
 
dat wil dus niet zeggen dat ze er ook iets mee doen in de zin van een vergoeding he.
Dat je geen valse hoop krijgt ;)

Maar het is al een pluspunt dat ze er naar willen kijken zonder al teveel gelul er omheen.
 
Je had ook gewoon ff wat olie in de cilinderwand kunnen smeren voor het monteren..
en het duurt echt geen half uur voordat je een ''goede laag olie'' in je cilinder hebt hoor.. als dat een half uur duurde was hij tegen die tijd allang vastgelopen..
 
Je had ook gewoon ff wat olie in de cilinderwand kunnen smeren voor het monteren..
en het duurt echt geen half uur voordat je een ''goede laag olie'' in je cilinder hebt hoor.. als dat een half uur duurde was hij tegen die tijd allang vastgelopen..


Ik heb alles ingesmeerd met olie. En het half uur verhaal is mij al vertelt daar hoef je niet verder op in te gaan.

Toch nog bedankt voor je antwoord.
 
Update

Hoi Melvin,
We hebben je cilinder ontvangen.

Erg vervelend dat hij kapot is gegaan.

Maar zoals je begrijpt zit hier geen garantie op.
Onze leverancier kan hier ook geen garantie op geven.

Zoals je aangeeft heb je alles goed gecontoleerd en gemonteerd.
Maar uit eigen ervaring blijkt dat de cilinder niet vanzelf kapot loopt natuurlijk.
Hier zit altijd een oorzaak achter.

Tevens hebben we geen contole wat er gebeurd is voor montage, de cilinder kan gevallen zijn of er heeft bijvoorbeeld iets in je carter gezeten wat de schade heeft veroorzaakt.

Aangezien je een trouwe klant bent willen we uit COULANCE een nieuwe cilinder vergoeden.

Let wel, die krijg je van ons, onze leverancier vergoed helaas niks.


Met Vriendelijke Groet,
With kind regards,
Martijn
Scooterparadijs Jos Dijkman / Lemelerveld.
Holland




Oftewel een topzaak jongens. Ik zal wel zeggen wanneer ik mijn vergoeding binnen heb.

Toch nog top dat ze mijn cilinder vergoeden. De rest zal ik helaas op moeten hoesten.
 
Zojuist alles terug gestort gekregen. Deze kan wat mij betreft close.

Helaas wel zelf een ander blok aan moeten schaffen maar zoals ze zeggen.. een gegeven paard niet in de bek kijken.
 
je kunt beter zeggen: uiteraard zelf een ander blok aan moeten schaffen.
lijkt me logisch dat ze die niet vergoeden.
Dit is gewoon een top service van Josje Dijkman!
 
Lijkt mij wel erg netjes om ze te nomineren voor de warme douche :)

Al praat je misschien over 30/40euro, toch vind ik het zeer netjes afgehandeld wat je zeker niet 1 2 3 verwacht van een op internet aangeschaft product.
 
dijkman is een heele goede zaak

had een a zuiger voor me teamm bestalt a 80 euro ( geloof ik )

kreeg een c, ik gebeld
toen heben ze gratis een a zuiger gestuurd en mogt de c zuiger houden

bestal altijd bij die gasten
 
Back
Top