Scarface

Advertisement - register to remove this

kopen ??? :p hijs al wel een tijdje uit, k heb em wel maar nog niet gespeeld. schijnt wel een tof spel te zijn kwa gameplay dan.
 
Spel opzich zou wel leuk kunnen zijn, alleen ziet het er gewoon beroerd uit en is de besturing echt slecht.

echt een voorbeeld van een console port
 
Het is best een dope spel, ondanks dat sommige dingen best vaag/slecht zijn. Maarja het is al 100x beter dan the godfather bijvoorbeeld.

Die gokkasten zijn overigens te fokking simpel, iedere keer als ik aan zo'n ding hang maak ik serieuze knaken :W Ook wel weer een nadeel, want je komt veel te makkelijk aan je shizzle daardoor dus.

Ik speel het trouwens op een Xbox. PC versie is redelijk zwaar nog volgens mij.
 
Game draait inderdaad best zwaar, zult een aardige videokaart moeten hebben wil je hem op max kunnen draaien. En het ziet er met alles maxxed gewoon slecht uit.
 
Game draait inderdaad best zwaar, zult een aardige videokaart moeten hebben wil je hem op max kunnen draaien. En het ziet er met alles maxxed gewoon slecht uit.

Ik zag 'm een keer draaien bij iemand met een nVidia 6600GT, mooi niet dat het spel liep op de betere resoluties. Nou is de 6600 geen Hi-end gaming kaart, maar het geeft toch wel wat aan.
 
Jullie hebben het waarschijnlijk over Scarface: The world is yours 9||6.

Ik heb op de psp Scarface: Money, power, respect :X. Dit stelt iig helemaal nix voor, je kan niet eens rondlopen zoals bij die andere versie, het enige wat je kan doen is een beetje land inrichten met coke fabrieken :?
 
ik heb hem al uitgespelt op ps2 vond het wel een leuk spel. vooral wat in het spel gelult wordt xD "say hello to my little friend" 8)

alleen sommige dingen zijn wel kk irri.. :|

verder wel..
scarface.gif


AdiozZz
 
best leuk om wat tijd tedoden maar niet echt spectaculair.
het ziet er idd niet uit en de bestuuring is gaar en die coke deals daar is ook niet veel aan is gewoon te simpel
 
Mja , k vind het wel een Goed spel. Samen met The Godfather. Enkel is dat pokke spel erg moeilijk ( Scarface , The Godfather totaal niet :? ). Zeker als die tering politie achter je aankomt elke keer. "YOU'RE FUCKED" staat er dan in beeld. Fok op ! :p En er is volgens mij geen een manier om die politie van je reet af te krijgen of wel ? :?
 
Back
Top