SBO/MON Kampioenshuldiging 16 december

Tis een half uurtje rijden vanaf eindhoven, eindhoven is wel gezellig, wieger woont daar toch? blijven we allemaal bij wieger slapen! :p

wieger woont in Aalst x|

maar misschien is het wel mogelijk dat we hier met een paar man kunnen overnachten ;)
we hebben wel redelijk grote garage :D

en miss opstap die avond ervoor? :D
 
Dat doen we! Net zoals in Hockenheim weer lekker gezellig een biertje nemen met z'n allen. Ik ben in ieder geval van de partij!

@Ilonka, dan kan jij nu Wieger z'n bed in beslag proberen te nemen... :p
 
Ja idd dag ervoor, weet niet of Boekel zo hip is op zaterdagavond.. Maar een grote stad is er vast wel in de buurt. En dan goedkoop gaar hotelletje voor 20 euro pp ben je klaar! En de volgende dag huldiging


time-out in gemert zit er praktisch op loop afstand....
 
Ik ga met je mee hoor broer! De avond ervoor kunnen we met een paar gaan stappen? De gezelligheid van hockenheim voortzetten... Nemen we hotelletje en volgende dag prijsuitreiking! of we nemen onze legertent en die zetten we ergens op in de berm haha

Een hotelletje :W, dat veldbedje was niks :D

maar wellicht beter een andere keer uitgaan? En tja om Zondag naar de time-out te gaan... Huldiging kan zeker niet verzet worden naar zaterdag? Tja zaterdag van te voren in eindhoven uit... Ik vind het prima.

Ik kom met Joel :)
 
de prijsuitreiking valt samen met alle takken (cross classics supermoto enz) van de MON, daarom is het niet mogelijk deze datum te wijzigen
 
Een hotelletje :W, dat veldbedje was niks :D

maar wellicht beter een andere keer uitgaan? En tja om Zondag naar de time-out te gaan... Huldiging kan zeker niet verzet worden naar zaterdag? Tja zaterdag van te voren in eindhoven uit... Ik vind het prima.

Ik kom met Joel :)

Ja idd de avond van tevoren lekker stappen! Mn veldbedje laat ik dit keer maar thuis...
 
Als mensen een luchtbed ofzo meenemen heb ik plaats genoeg! Heb ook een 2persoonsbed als logeerbed. Als iedereen het gewoon netjes achterlaat vind ik het prima.
 
Luchtbed e.d meenemen is geen probleem. Ik overleg even met de rest wat we gaan doen. Na hockenheim avond gemist te hebben wil ik niet weer een feestje missen :D
 
Back
Top