SBO Demosprint - Heerle - 30 April Koninginnedag

dus jij was het die smorgens van mijn duffe kop een foto maakte ( Ik ben met de st.net crew shirt :p )

Hahaha....welke van de ...... ????? liepen veel met zo'n shirtje :).....maar je bedoelt misschien die foto waar jullie 't startsysteem aan 't opbouwen zijn ??
 
Nou aan weder publiceren heb ik niks op tegen, maar haal niet het watermerk eraf.

Je kunt er indd niks tegen doen, maar wel aan de eerlijke onder ons vragen om het te respecteren :d... heb geen moment rust genomen namelijk :d... had er 335 gemaakt op 6 uur tijd.

zo'n :L mensen heb je altijd.
spijtig genoeg.

Ik denk dat de meeste het wel gaan respecteren hier.

Als ik het goed lees kom je dus nog naar andere meetings ook?
Zou wel vet zijn.

Grtz
 
zo'n :L mensen heb je altijd.
spijtig genoeg.

Ik denk dat de meeste het wel gaan respecteren hier.

Als ik het goed lees kom je dus nog naar andere meetings ook?
Zou wel vet zijn.

Grtz



jah ik wil toch graag op de meeste aanwezig zijn ... heb dit lijstje samengesteld, weet alleen nog niet of ze allemaal doorgaan:

Driewegen (provincie Zeeland) - 5 mei
NK Brommersprint Jubbega 2007 - 17 Mei
Stein (provincie Limburg) - 20 mei
Weekend Meinerzhagen 2007 - 26 & 27 mei
RAM Festival Spaanse Polder Rotterdam OV - 28 mei
Brommersprint Damwoude 2007 - 2juni
GoFast X-Days 2007 - 8 & 9 juni
Vlissingen OV - 17 juni
Heule 2007 - 8 juli 2007 of 22 juli
Zoetermeer (wattstraat industrieterrein) - 8 juli
Sittard - 5 augustus
Harelbeke 2007 - 26 augustus
Nijmegen OV - 26 augustus
Eindhoven (Industrieterrein Acht) - 23 september

Als iemand misschien wil aangeven welke wel en niet doorgaan...kan ik hem aanpassen bij mij. Doet me goed dat jullie de foto's mooi vinden..
 
en ik stond erachter te fotograferen... naja meer rubber happen :#

haha jah indd :) en jij zo slim om het mij toch te komen zeggen.. ''ga niet erachter staan, want je voelt hoe 't is om hete rubber tegen je gezicht te krijgen'' .. toch wel lief van je...al heb ik me daar niet zo aan gehouden :p
 
mezelf ook 3 x gespot, toch niet slecht als je zelf ook foto's maakt :+ ben benieuwd wanneer Inne de foto's online gooit....
 
haha jah indd :) en jij zo slim om het mij toch te komen zeggen.. ''ga niet erachter staan, want je voelt hoe 't is om hete rubber tegen je gezicht te krijgen'' .. toch wel lief van je...al heb ik me daar niet zo aan gehouden :p

foto's zagen er op het schermpje van de camera wel vet uit mja, blijft afwachten....


*edit*

Inne doet eerst al het werk wat voor 5 mei af moet, daarna komen de foto's online.
 
foto's zagen er op het schermpje van de camera wel vet uit mja, blijft afwachten....


*edit*

Inne doet eerst al het werk wat voor 5 mei af moet, daarna komen de foto's online.



jah dat zag er bij mij ook mooi uit...totdat ik ze op de computer zette...:) heb der toch veel moeten aanpassen i.v.m. de bijna frontale zon in de lens.
 
er zit nog steeds 'n ©tje aanvast....dus als iedereen dat wil respecteren....heb mij de gehele dag liggen uitsloven om ieder van jullie er mooi op te krijgen...is dus niet de bedoeling dat ermee gespeeld wordt en dit ook nog eens gepubliceerd wordt.......voor eigen gebruik op je computer heb ik geen problemen, maar ga niet het watermerk eraf knippen.

Als jullie tenminste willen dat ik dit op alle meetings kom doen...houd het dan in ere.


als ik het watermerk der op laat staan mag ik ze dan gewoon op me project page zette ? (denk vraag het maar eff :))
 
jah dat zag er bij mij ook mooi uit...totdat ik ze op de computer zette...:) heb der toch veel moeten aanpassen i.v.m. de bijna frontale zon in de lens.

Daarom ben ik halverwege ook meer bij de start gaan fotograferen, zag al wel dat ik niet meer vanaf de baan richting de start moest gaan staan, zag je een mooie donkere vlek :p
 
jah ik wil toch graag op de meeste aanwezig zijn ... heb dit lijstje samengesteld, weet alleen nog niet of ze allemaal doorgaan:

Driewegen (provincie Zeeland) - 5 mei
NK Brommersprint Jubbega 2007 - 17 Mei
Stein (provincie Limburg) - 20 mei
Weekend Meinerzhagen 2007 - 26 & 27 mei
RAM Festival Spaanse Polder Rotterdam OV - 28 mei
Brommersprint Damwoude 2007 - 2juni
GoFast X-Days 2007 - 8 & 9 juni
Vlissingen OV - 17 juni
Heule 2007 - 8 juli 2007 of 22 juli
Zoetermeer (wattstraat industrieterrein) - 8 juli
Sittard - 5 augustus
Harelbeke 2007 - 26 augustus
Nijmegen OV - 26 augustus
Eindhoven (Industrieterrein Acht) - 23 september

Als iemand misschien wil aangeven welke wel en niet doorgaan...kan ik hem aanpassen bij mij. Doet me goed dat jullie de foto's mooi vinden..

magk met je mee??O-) :D

*edit* Ja dus:W:W:W
 
Last edited:
Back
Top