Runner Spiegels op zip afstellen

Patrick070

New Member
Hallo iedereen, ik heb vandaag runner spiegels op mijn zip geinstalleerd. Ik heb de spiegels van K-parts, maar ik merk dat eenmaal nadat ik de spiegels heb gemonteerd, de spiegels omlaag kijken, waardoor ik niet goed naar achteren kan kijken.

Heeft iemand die ook runner spiegels op een zip heeft een oplossing voor? Of is het eenmaal zo bij elke zip met runner spiegels?
 
Advertisement - register to remove this

Ik heb waarschijnlijk de goedkopere variant. Ik kan de speigels alleen naar links en rechts afstelen, niet omhoog of omlaag. Op fotos is het moeilijk te zien. Ik heb ook geen linkje, ik heb ze zelf niet gekocht.
Je kan gwn dat ding waar je je spiegels inschroeft anders neerzetten... heb ik ook gedaan
 
Dankjewel voor jullie antwoord. Alleen het glas indrukken op de boven of onderkant werkt niet. Ik denk inderdaad dat dit de goedkopere variant is helaas.
Ik heb idd ook dezelfde goedkopere variant, mijn vriend heeft originele runner spiegels op zijn zip en die klik je heel eenvoudig omhoog/omlaag, hij heeft ook weinig zicht met zijn linkerspiegel maar zijn rechterspiegel werkt perfect, het is nou maar of je de originele wilt kopen of niet, ik ga het persoonlijk wel doen.
 
Back
Top