Runner gestolen. ( Beloning 500 Euro ) Den-Haag

Haagze sf2

F0rum psycholoog
Gisteravond ( zondagavond ) om +- 19.30 aan de beresteinlaan te Den-Haag ( naast het politebureau ) is de scooter van een vriend/buurtjongen gestolen, Het betreft een specialpaint/sticker runner 50cc, Met Zwartgespoten Yasuni R uitlaat.
Deze deze kappen is zeer zeldzaam in NL. ( lees: nog nooit eerder gezien )

Ik heb foto's van deze runner ( wel van vorig jaar maarja, iemand serverruimte voor me? ) De ouders, geven een beloning van 500 Euro aan de genen die weet waar deze scooter nu staat. enz.
( uiteraard moet hij wel dan wel een mogelijkheid hebben om zijn scooter terug tehebben. ( liefst met dief }) ).

Verhaal:
omstreeks half 8 zit danny ( die jongen ) boven met beneden zijn scooter aan DIKkettingslot.. hij ziet de daders, hij roept zijn pa en rent naar beneden, eenmaal beneden ligt alleen zijn slot der nog ( was nog HEET!! dus slijptolwerk )
het betreft 2 marokanen op een groenen kymco

GRAAG GEEN DISCUSIE OVER DISCRIMINATIE ANDERS WORDT DIT TOPIC GECLOSED..

Heb je info.
revpolen@hotmail.com
Of PM
 
Advertisement - register to remove this

Sjeez ze zijn weer eens bezig :|

Zaterdagn8 werd me ook al door een turk een gestolen Aerox aangeboden :|

Ik zal rondvragen voor je Ray ;)
 
oke was net op marktplaats aan het kijken :p zag ik net dat er een nieuwe runner was bij gezet, en laat hem nou net uit den haag komen :) en hij zegt dat er een standaard runner uitlaat op maar als je goed kijkt weet je wel beter :) het kan ook van een ander zijn hoor :) maar ik zal maar eens goed kijken of het die van jouw is :)
http://www.marktplaats.nl/markt/motoren/scooters/76952.htm

ik kan me dus best vergissen...

edit laatmaar ik vergis me dus...
 
Last edited:
Back
Top