renthal cross stuur

CrossRally

Banned
Ik wil een cross stuur gaan kopen, dus eentje van renthal. Ik wil dus die normale versie hebben, dus niet de twinwall en fatbar. De lengte van het stuur moet ongeveer 72 a 75 cm (80 cm zou dan de max zijn)zijn. Nou heb ik al op de site van de crosshop gekeken en je hebt die sturen allemaal voor verschillende cross moteren, maar welke kan je dan het beste pakken.

Ik heb al de search gebruikt en kwam een topic tegen van die gele aerox xsh geloof ik en zo`n stuurtje zou ik ook willen, maar hoe lang is dat stuurtje? En welke moet ik dan kopen?
Graag hulp die het weet. Ik wil namelijk zo snel mogelijk dat stuurtje aanschaffen.
 
Advertisement - register to remove this

Ik heb een renthal stuur en is ongveer 65 tot 70cm breed.

Is te koop bij twins scooterservice in Gerwen.

grou.jpg
 
ErwinB said:
Ik heb een renthal stuur en is ongveer 65 tot 70cm breed.

Is te koop bij twins scooterservice in Gerwen.

grou.jpg

dat is nou juist ook een probleem aangezien ik in nieuwegein woon.
Maar wat is daarna een breder struur? En past zo`n hebo schuimpje daar ook op? Of is daar het stuur te klein voor.
 
Stuur is stukken groter en breder als zon tnt ding, je kunt het ook bij een crosshop bestellen het is van een ktm 50cc crosser.
 
ErwinB said:
Stuur is stukken groter en breder als zon tnt ding, je kunt het ook bij een crosshop bestellen het is van een ktm 50cc crosser.

Oke hier heb ik wat meer aan.
Is er nog iets breder stuur te krijgen? En hoe breed zijn die en van welke moter is die?
 
Offtopic: Ik heb ook zo'n renthal stuur (ingekort naar 74 cm oid) en ik doe em weg. Heb em trouwens 2e hands gekocht.
 
Zijn de 'echte' crossturen niet heel breed op een scooter...?

Ik zie jou namelijk steeds informeren naar de breedte, volgensmij wil je zo breed mogelijk... ik denk alleen nie da da lekker rijdt en ook nie mooi staat...

correct me.. idd
 
Heb nou zo`n renthal stuurtje gekocht van een KTM 50 racer. Dat was het enige stuurtje wat ze bij twins hadden. Dacht dat ze veel meer verschillende stuurtjes hadden. Maar ik vind het wat te klein.

Denk dat ik toch maar voor een 80/85 racer/crosser ga.

Hoe breed is eigenlijk zo`n tnt stuurtje?
 
ongeveer 62 cm dacht k...

andere stuurjes zijn er wel hoor, neem die stuurtje van Bitubo en Tomaselli, die laatste heb ik ook.. die zijn 82cm maar kan je zo inkorten.. ik heb er nu zo'n 10cm vanaf, en gelul dat het niet fijn rijd enzo is onzin, ik vind het normaal rijden... :rolleyes:
 
Back
Top