remklauwen coaten

mad maxie

Well-Known Member
ik weet dat het kan alleen wat moet er allemaal gedaan worden er is wel een thread van 2004 maar daar staat niet zoveel in.

ik heb vandaag de klauwen uit elkaar gehaald alleen heb de zuigers laten zitten kan dat? ook het kanaaltje dicht geplakt en rubberen ringetje eruit gehaald. zijn er nog andere handelingen die verstandig zijn?

m.v.g max
 
Advertisement - register to remove this

Wat moet je precies doen.

1. De klauw helemaal uit elkaar halen.
2. Bij de nippels iets in draaien, zodat de tap 100% blijft.
3. Zuigers laten zitten
4. De complete binnenkant met dikke speciale tape afplakken.
- Dus je plakt de zuigers af, het complete vlak.
- Je plakt de rechte vlakken af zodat die na het coaten gewoon weer 100%
tegen elkaar aansluiten. Je plakt dus automatisch de kanalen af.
5. In alle tappen even oude imbussen / bouten erin draaien, zodat de tap 100% blijft.

Als je dat hebt gedaan of de coater. Een beetje proffesionele coater weet dit ook.
Krijg je dit als eindresultaat.

2101klauwen.jpg


Oi
 
Last edited:
Prijs per klauw is €12,50.
dat is inclusief stralen en het coaten enzovoort ervan...
Adres van het bedrijf...

Elektro Coat Ned BV

Groeneweg 41
4758SW Standdaarbuiten
Tel: 0168 405108
 
Prijs per klauw is €12,50.
dat is inclusief stralen en het coaten enzovoort ervan...
Adres van het bedrijf...

Elektro Coat Ned BV

Groeneweg 41
4758SW Standdaarbuiten
Tel: 0168 405108

Welke prov. is dat?

Is het ook mogelijk om bijv. mijn waterpompdeksel en mijn slakhuis te laten stralen en daarna coaten?

En heb ik het juist als ik zeg dat als je iets laat stralen en daarna laat coaten dat je dan niet hoeft te schuren? Ivm stralen.
 
Je hoeft niks te doen, alleen aanleveren.
Hun doen de rest.

Als je nou gewoon even initiatief neemt en het adres in routeplanner gooit weet je meteen waar het is ;).
 
Denk je nou echt dat hun de enige zijn die coatwerk doen? Zoek gewoon op goudengids.nl bij jou in de buurt voor een straal- en coatbedrijf. Zo moeilijk is dat toch niet?

Ik zie dat je in Gronsveld woont en dan is Giessen voor jou het dichstbij, zie hun site: http://www.straalbedrijf.nl/
Gewoon even bellen of ze tijd hebben en dan een keer langsrijden voor je spul te droppen, bij mij was het elke keer 1,5 tot 2 weken later klaar (ik heb mijn spullen daar ook laten coaten en zag er goed uit).
 
ooow sjit man sorry ik heb in de verkeerde topic gepost :p Ik had zelf al een mail gestuurd naar giessen sorry man

Die post kan weg trouwens die van: "Iemand?"

Srry :p
 
ooow sjit man sorry ik heb in de verkeerde topic gepost :p Ik had zelf al een mail gestuurd naar giessen sorry man

Die post kan weg trouwens die van: "Iemand?"

Srry :p
Ik snap nooit zo goed waarom mensen mailen, terwijl er ook een telefoonnummer is. Via telefoon werkt vaak 10X sneller en je kunt gelijk al je vragen in 1 keer stellen ipv 10 mails op en neer te sturen. BTW reageerd Giessen nauwelijk op mails, dus beter bel je of ga je even langs.
 
Back
Top