legering brembo remklauwen

B@D EEND

VLIEGEN MET MEN PATTERKE
ja ik zou eens willen weten uit welk soort metaal de grouden brembo remklauwen bestaan.

ik wil deze namelijk anodiseren maar dan moet zoeen klauw een aluminium legering hebben.

hierbij wil ik dan nog even vraag stellen, hoe krijg je die gouden laag eraf zonder te schuren. is er niet een of ander chemisch product die die laag eraf kan halen

alvast bedankt
 
Advertisement - register to remove this

je kan het alleen via stralen/schuren of eventueel een chemisch bad (wat ze meestal doen nadat ze gestraald hebben)

anodiseren kost geloof k wel een hoop... tenzij je het in grotere aantallen brengt..
(in de search staat er ook nog iets over in)
 
Je remklauw laten anodiseren word niet mooi :)

ten eerste moet het oppervlak mooi strak zijn (wat een remklauw niet is) en mag het niet gebruikt zijn. als er al wat krasjes op zitten verknalt dit het uiteindelijke resultaat.

ik zou ze gewoon spuiten als ik jou was :)
 
of je kijkt of er eventueel nieuwe geanodiseerde remklauwen te koop zijn voor jouw scooter.. (zoals bijv. voor aerox-> josdijkman.nl)
 
omdat je misschien alleen alu kunt anodiseren



en hoe anodiseer jij , wat gebruik je er allemaal voor.

lijkt me wel gaaf om het te kunnen.
 
Braking klauw is geen gietwerk, de gouden versie is een cnc gefreesdee uitvoering. Naar mijn weten kan gegoten alu niet worden geanodiseert, dit ivm "vuil" in het gietwerk wat het anodiseer werk kan verneuken. Ander bijwerking hiervan is vervuiling van het anodiseerbad....
 
Back
Top